Gå til innhold

Fargevalg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har gode forslag på en farge som vil være fin sammen med perlegrå (kjøkkeninnredning), eggehvit (vegger), kirsebær (golvet) og rødbrun tegelstein (pipe) ??

Trenger en farge på en fondvegg på kjøkkenet :-)

Ønsker en varm farge.... og er veldig glad i alle lillanyanser. Men vet ikke om dette blir for "søtt"... ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Harriet

Jeg er redd for å blande for mange farger, så hvis jeg skulle hatt en fondvegg i ditt tilfelle så hadde jeg funnet en tapet som tok opp noen av fargene du har fra før - enten perlegrått eller brunfargen i gulvet ...

Hadde en interiørkonsulent hjemme og hun sa at man skal være veldig profesjonelle om man skal bruke 3 hovedfarger eller mer i et rom. Det ideelle for "oss vanlige dødelige" er 2 farger.

Ellers så hadde jeg bedt om råd fra en profesjonell innen farge og interiør. Det er vel verd pengene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har gode forslag på en farge som vil være fin sammen med perlegrå (kjøkkeninnredning), eggehvit (vegger), kirsebær (golvet) og rødbrun tegelstein (pipe) ??

Trenger en farge på en fondvegg på kjøkkenet :-)

Ønsker en varm farge.... og er veldig glad i alle lillanyanser. Men vet ikke om dette blir for "søtt"... ??

Litt vanskelig å si uten å se, men jeg tror nok også jeg hadde gått for noe i en gråtone. Om veggen ikke er så stor så kanskje en tapet ja.

Lilla og grått er jo veldig fint sammen, hva med en tapet som i hovedsak går i grått med innslag av noe lilla?

Om du skal male lilla tror jeg kanskje jeg hadde gått for en litt dyp lilla tone, og om pipen er mørk rødbrun hadde jeg malt den eggehvit for å få et element mindre i rommet.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...