Maiken Skrevet 28. februar 2011 #1 Skrevet 28. februar 2011 Hei. Jeg har lyst til å prøve ammeinnlegg av bambus denne gangen, men er litt usikker på hvor jeg skal kjøpe det.. Har tittet litt på nettet, og funnet noen nettbutikker som selger -men skulle gjerne ha sett innleggene "live" også. Er det noen som vet om det finnes noen butikker som selger disse innleggene (jeg bor ca 30 min sør for Oslo) ? Og om det er noen som har prøvd disse, hva er deres erfaringer ?
*Joyce* Skrevet 28. februar 2011 #2 Skrevet 28. februar 2011 (endret) Det eneste stedet jeg kommer på som kanskje kan ha er Bæreglede i Wessels gate. De fører ihvertfall tøybind fra Muksut, som også produserer ammeinnlegg i bambus. Tviler sterkt på at du finner denslags hos de "vanlige" babyutstyrsbutikkene. Men har du flaks kan de kanskje ha på steder som Helios? (Dvs større helsekostforretninger - f.eks. den i Hausmanns gate og den ved Colosseum kino.) Jeg brukte utelukkende ammeinnlegg av tøy, og var strålende fornøyd. Hadde først noen kjøpte i bomull (Imse Vimse) og noen i ull med bambus, etterhvert sydde jeg en stabel av PUL-stoff og bambusvelour, som var rester fra tøybleiesøm. Veldig greit med sperrelag (PUL), som en del merker har. Hos oss går det da også i tøybleier og tøybind, så jeg er muligens en litt overivrig tøybruker, da. Endret 28. februar 2011 av *Joyce*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå