Gjest Anonym Skrevet 28. februar 2011 #1 Skrevet 28. februar 2011 Jeg er en jente på 15 år som er veldig mye svimmel. Jeg er ikke sikker på hva det er. Blodtrykket og sånt er normalt og det meste annet er normalt. Men jeg har ofte vont i hode og er svimmel. Noen som har svar på hva det er eller hva jeg burde gjøre. Så setter jeg stor pris på svar
Gjest Anonym Skrevet 28. februar 2011 #4 Skrevet 28. februar 2011 Får du i deg nok mat og drikke? Ja jeg får i meg nok mat og drikke
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2011 #6 Skrevet 28. februar 2011 Svimmelhet er ganske vanlig, og vanskelig å finne årsaken til. Det kan være så mangt. Har ikke legen din kommet med noen "forslag"? -Spente nakkemuskler -Krystallsyken -Lavt jernlager -Øye/syn problemer (ikke alltid man merker annet enn svimmelhet) -Virus på balansenerven -Væske i mellomøret -Lavt blodtrykk -Bivirkninger av medisiner
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2011 #7 Skrevet 28. februar 2011 lavt blodtrykk, ortostatisk hypotensjon
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2011 #8 Skrevet 28. februar 2011 Artig å se to stykker nevne lavt blodtrykk, når det står i hovedinnlegget at det er normalt..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå