AnonymBruker Skrevet 28. februar 2011 #1 Skrevet 28. februar 2011 Mannen som voldtok meg flere ganger for noen år siden, går rundt omkring ustraffet. Ikke nok med det, må jeg ha med han å gjøre til en viss grad. Jeg tror at han ikke tenker over det han har gjort mot meg og mener sikkert at det er hans rett å ha hatt samleie med meg, tvinge meg om jeg ikke ville. Han er muslim, og tydeligvis tror noen forskrudde muslimer at de kona deres er en eiendom de har som de kan gjøre hva de vil med. Så jeg vil, selv om det har gått flere år nå, minne han på at det han har gjort mot meg ikke var akseptabelt i noen religion og at jeg aldri tilgir ham. At jeg skjuler min avsky bak en maske for barna, men at jeg egentlig skulle ønske at han råtner i fengsel. At om norsk myndighet ikke gjorde rettferdighet, håper jeg at du får den straffen du fortjerer hos din Gud og råtner i helvete. For jeg er ganske sikker på at verken Islam eller noen andre religion ikke tillater veoldtektsmenn gå fritt! Jeg vil si dette, for jeg tror ikke han er klar over at jeg hater ham for det han har gjort mot meg. Og om han vil late som han er uskyldig blant andre, fortelle at han ikke kan late som verken overfor meg eller for han selv, for vi vet begge hva han har gjort mot meg. Hvis dere lurer på hvorfor jeg ikke "konfronterte" ham før, så var det fordi jeg ikke måttet forholde meg til ham og så aldri ham igjen, men nå er han tilbake. Tror dere at det vil hjelpe? Noen som har erfart det samme, som mener at det kan hjelpe?
Kråkesaks Skrevet 28. februar 2011 #2 Skrevet 28. februar 2011 Har du vært i terapi og prøvd å legge dette bak deg?
The Kitten Skrevet 28. februar 2011 #3 Skrevet 28. februar 2011 Har du vært i terapi og prøvd å legge dette bak deg? Det virker ikke slik. Så kanskje det hadde vært en idé å forsøke det først.
Leanne Skrevet 28. februar 2011 #4 Skrevet 28. februar 2011 Har du vært i terapi og prøvd å legge dette bak deg? mange terapeuter anbefaler en slik konfrontasjon for å få "avsluttet" saken og komme videre i livet.. Har aldri hatt en slik konfrontasjon selv, men vet om andre som har hatt det og har hatt gode erfaringer med dette.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå