AnonymBruker Skrevet 28. februar 2011 #1 Skrevet 28. februar 2011 I går fikk jeg mensen, som jeg skulle(går på p piller). Forandringen var at det gjorde ekstremt vondt, så jeg ble svimmel og kvalm. Smertene fortsatte i natt, selv etter godt med smertestillende.. I dag tidlig var det noe rart i blodet mitt, som jeg trenger hjelp av dere til å finne ut hva kan ha vært(ekkelt, ja men...hjelp)! Det var en stor "klump", hvertfall 5-6 cm lang og litt sånn beigefarget, men omgitt av blod såklart. Det var HELT tydelig en slags hinne. Nesten litt sånn halvstekt eggehviteaktig.. Beklager skikkelig ekle detaljer, men jeg ble egentlig skikkelig bekymret, hva kan dette ha vært??!
Lulilelu Skrevet 28. februar 2011 #2 Skrevet 28. februar 2011 Klumper under mensen er vanlig men jeg syns 5-6 cm var litt vel stor klump. Det kan mulig være spontanabort. Du kan ta en test og finne ut om du har vært gravid men da må du forte deg før hormonen forsvinner ut av kroppen. Men det kan godt være at det ikke er noe gale i det hele tatt. 1
Trusekant Skrevet 28. februar 2011 #3 Skrevet 28. februar 2011 Det var det jeg var redd for at det kanskje kunne være.. spontanabort altså. For klumper i mensen og annet rart har jeg opplevd før etter å ha hatt mensen i en del år nå, men dette var helt... sykt:/ Hører vel med at jeg tisset på pinne for ca to uker siden, siden jeg hadde hatt litt ømme bryster og liksom hadde en rar magefølelse, men den var negativ. Noen andre som har noen synspunkter? Sitter her og er helt kvalm, håper virkelig ikke det var en spontanabort, at jeg overdramatiserer.. for det som slår meg da er om jeg kommer til å slite med å få barn den dagen jeg faktisk vil ha det:(
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2011 #4 Skrevet 28. februar 2011 .. og ikke minst - hva burde jeg gjøre? burde jeg bestille legetime, eller burde jeg bare la ting gå sin gang?
Avalon Skrevet 28. februar 2011 #5 Skrevet 28. februar 2011 Jeg ville tatt en ny test så fort som mulig, det hender jo at svaret de gir er feil. Og er det positivt så vile jeg tatt en tur til legen, for å få sjekke om alt kom ut eller om det må en utskrapning til om det var en spontanabort. Men hvis du er veldig usikker på hva det var og evt. ny test er negativ, så ta en tur til legen/ gyn allikevel. Det er bedre enn å gå og lure.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå