AnonymBruker Skrevet 28. februar 2011 #1 Skrevet 28. februar 2011 Jeg og mannen min gjennom 7 år har hatt noen ups&downs gjennom forholdet vårt, når det kommer til sex. De første årene var (som det pleier å være) strålende. Vi hadde masse sex, og det var ingen komplikasjoner. Så kom det perioder med manglende sexlyst, både når det gjaldt ham og meg (i hver våre perioder). Han hadde en lang periode uten sexlyst (flere år), og jeg fikk nok inntrykket av at han så på meg som ekkel og vulgær. Dette har resultert i at jeg prøver å undertrykke sexlyst og fantasier. Ting har begynt å ordne seg for oss, men jeg er blitt helt opphengt i å fremstå som ordentlig... Sånn har jeg egentlig alltid vært, men nå er det blitt helt ekstremt. Jeg tør aldri ta initiativ til sex lenger, for jeg er redd for å få avslag. Er over et år siden jeg sist tok initiativ. Jeg tør ikke fortelle om fantasier, eller om hvordan jeg vil ha ting, selv om han spør, fordi jeg er redd han skal synes det er ekkelt. Jeg tør ikke foreslå nye ting heller... Jeg vet jo at dette ødelegger sexlivet mitt. Når jeg ikke sier ifra hvordan jeg vil ha ting og hva som funker for meg, kommer jeg aldri til å få det sexlivet jeg vil ha. Men jeg klarer ikke legge fra meg de tankene om at det er negativt at jeg har lyst på sex og har lyst å prøve diverse ting. Nå skal det sies at jeg ikke har noen fantasier jeg ser på som veldig uvanlige, men har lyst å prøve at han er litt dominant, type håndjern og litt hard sex, nye stillinger osv. Hvordan i all verden komme over dette? Jeg ligger gjerne i 5 minutter og prøver å formulere meg og manne meg opp bare for å si ifra at jeg får vondt i armen/ryggen/beina pga stillingen eller noe...
Gjest Katten. Skrevet 28. februar 2011 #2 Skrevet 28. februar 2011 Du kan jo finne noen erotiske noveller, som beskriver det du ønsker han skal gjøre med deg, for så å sende til ham på mail, mens han er på jobb. Er selvfølgelig litt mer upersonlig, men når du sliter med å ta det opp med ham in real life, så kan det hjelpe.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå