Gå til innhold

Hvilken steke-ovn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vil bytte ut dritten fra Whirlpool, som egentlig er ganske ny men steker ujevnt og ikke gir bra nok varme. Grillen og varmlften fungerer også dårlig.

Noen med anbefalinger av god stekeovn, som ikke nødvendigvis er av dyreste merke?

Og...må man ha prolyse, eller er det bare en "hypet" greie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil bytte ut dritten fra Whirlpool, som egentlig er ganske ny men steker ujevnt og ikke gir bra nok varme. Grillen og varmlften fungerer også dårlig.

Noen med anbefalinger av god stekeovn, som ikke nødvendigvis er av dyreste merke?

Og...må man ha prolyse, eller er det bare en "hypet" greie?

Whirlpool er noe dritt på de fleste hvitevarer.

Hva du selv trenger fra en ovn er jo helt opp til deg selv.

Men om du skal ha en god ovn ville jeg klart gått for tysk kvalitet fra enten Siemens, Bosch eventuelt Miele om du vil legge ekstra med penger i den.

Siemens og Bosch er samme greiene bare forskjellig merke. Miele er kremen av hvitevarer men du betaler godt for merket og.

Anbefaling fra meg om du skal ha en topp ovn fra Siemens må det bli ovnen som heter HB73A4640S - sort utgave

HB73A4540S - rustfritt stål

Disse ovnene har alt du trenger og litt til. Pyrolyse for å holde den ren og teleskopskinner er noe som kan nevnes.

Kan og nevnes at om du har planer for en Danmarks tur hadde jeg kjøpt hvitevarer der da de er halv pris av Norge. Den ovnen jeg har anbefalt koster noe over 5000 i Danmark, I Norge får du den for 10000,- Hvitevarer under 6000 er momsfritt inn til Norge så du sparer ytterlige 25% på den om du ikke handler mer. Alle hvitevarer er dessuten tollfritt så det kommer ikke noe tillegg.

En annen ide om du skal kjøpe fra Norge så har bestbuy.no de beste prisene på hvitevarer i Norge. Bestbuy er ett selskap i expert kjeden.

Endret av Lanse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...