Gå til innhold

Sørlandsnøtter & Mr. Lee snacks

Fremhevede innlegg

Skrevet

Med engang jeg ser noe nytt i butikken bare MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ jeg prøve det.. Fikk øye på noen poser med Mr.Lee.. og jeg må si jeg var VELDIG skeptisk, hvordan kan dette være godt som snacks?

Prøvde altså den med kyllingsmak da.. Til tross for at jeg er bortimot en levendes komposthaug, så kastet jeg dritten etter 5 biter. Det smakte nøyaktig som jeg trodde, "knøsktørr pasta", med lite smak... Blaeh! Gidder ikke prøve den andre smaken engang.

Dette var crap!

En annen nyhet jeg fikk øye på var Sørlandsnøtter med Spansk Paprika. Litt dyre synes jeg.. Koster 3x så mye som en pose med Eldorado chili nøtter (Synes Eldorado sine billige chilli nøtter er blandt de beste). Men joda, de var faktisk veldig gode! Liker å stappe en håndfull i kjeften og suge på dem.. For så å tygge. Nam nam. Sprø som fanden! Det er altså samme "smaken" som er på den svarte sørlandschipsen (som forøvrig er favoritten min, av sørlandschipsene).

Tror nok ikke jeg vil kjøpe dem ofte (kjøper heller eldorado sine for 1/3 av prisen).. men en gang i blant funker de nok bra.

WE HAVE NO WINNERS IN MY EYES! :goodbye:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...