Gå til innhold

En helg på sofaen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er du av typen til å kunne ligge hele helga å se på sport eller annet på tv f.eks?

Det er jeg :) Stortives med hjemmehelger på sofaen ;) På sommeren er det annerldes, da er jeg mye mer ute.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om vinteren, ja! Da elsker jeg det. Men jeg ser heller på TopGear og andre tv-serier jeg liker som jeg har lasta ned på data, da. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Nei... jeg blir gal av å sitte i ro. Jeg gjør gjerne fem ting på en gang. Når jeg stod opp i morges gikk jeg en lang tur med hunden, nå lager jeg middag og baker samtidig + at jeg sitter på dataen å nørder :gjeiper:

Men på kveldene da kan jeg gjerne sitte foran TVen èn time eller to.

Skrevet

Er du av typen til å kunne ligge hele helga å se på sport eller annet på tv f.eks?

Bare hvis jeg er dønn utmattet og i tillegg dopet på noen glass vin. :gjeiper:

Gjest Linda sofie
Skrevet

Nei ikke hele helgen. Da hadde jeg blitt lei til slutt. kan godt ligge å sløve på sofan på en fredags eller lørdags kveld men ikke hele dagen. Jeg liker å ha noe å gjøre. Ikke bare ligge på sofan å late meg hele helgen :gjeiper:

Skrevet

Ikke en hel helg. Men idag har jeg f.eks. bare sittet hjemme og sett på TV. Utrolig digg!

Gjest Sommertid
Skrevet

Det kan jeg godt finne på å gjøre av og til.

Jeg laster ned noen tv serier, benker opp med litt vin, snacks og god mat så kan jeg bli sittende resten av helga på samme plassen i sofaen :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Nei. Kan godt ligge på sofaen og se på sport, film, e.l.

Men ikke en hel helg. Må ut både for å få frisk luft og for å møte mennesker.

Skrevet

Nja, nesten - ser ikke så mye på sport, selv om jeg har sett hopp nå i helga. Og jeg må stort sett få gjort NOE annet enn å ligge og slenge, f eks har jeg denne helga lest endel fagartikler, resten av en roman, støvsugd, vaska klær og vært i butikken. Dessuten sitter jeg og teller på fingrene om jeg skal ta en tur på en liten konsert.

Skrevet

Ja, den beskrivelsen passer i grunn for så godt som hver eneste helg for meg. Jeg er lat!

Skrevet

Ikke hele helgen, men en og annen søndag går bra. Jeg kan ikke fordra TV-sport, så det utgår. Blir heller noe annet på TV, lesing eller PC.

Skrevet

Nei. Jeg blir så utrolig slapp og sliten av å bare ligge på sofan så lenge. Jeg må ut å få meg frisk luft, bevege meg, få gjort noe fornuftig osv. Siden jeg jobber hele uken så orker jeg ikke å vaske og sånn i uka. Dette gjør jeg i helgene. Vasker, skifter på senga, baker brød osv. Jeg kan slenge meg nedpå i 30 min men hele helgen? Huff nei. Jeg er veldig rastløs og kan ikke bare ligge å slenge hele helgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...