Gå til innhold

DUSTEMODERATORER!! (hulk...)


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Her hadde vi for én gangs skyld (OK, jeg ser at dette kan tolkes som en innrømmelse... :ler: )fått til en rimelig intelligent og betimelig avsporing av et dustete tema (hvem som vant farmen)...

...men hva skjer? Plutselig er fotballbiten kastet ut og blitt en "egen" tråd, og dermed selvfølgelig dønn uinteressant og omtrent like umorsom som...som...ja, nesten som en fotballkamp.

Var nå dét nødvendig, da? Skjerpings!

:evil: (prøver å holde den sure masken...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke lett å blidgjøre alle: i går fikk vi kritikk for at vi ikke hadde delt den tråden, hvorpå vi delte.. Nå får vi kritikk for at vi delte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lett å blidgjøre alle: i går fikk vi kritikk for at vi ikke hadde delt den tråden, hvorpå vi delte.. Nå får vi kritikk for at vi delte..

En moderators hverdag..

Men jeg er ikke så sikker på om Trøffelhelten er så sint her jeg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med å dele FORUMET?.... de kjedelige kan ha et og de morsomme et annet.... Så får vi sånn røyk/ikkerøykproblematikk.... De kjedelige kommer til oss, og må da forholde seg til våre regler!.... :sjarmor::ler:

Genialt! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da deler vi de 23 i to avdelinger, og moderatorene holder seg bare i den ene av dem, så dere slipper mer arbeid!... :sjarmor:

Det vl selvfølgelig bli litt skittent og ... uryddig inne hos oss, men veldig morsomt... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moderatorene har allerede sitt eget roterom, vi stikker bare ut av og til for å se på det andre rotet. Og kanskje rydde litt i blant :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s
Det er ikke lett å blidgjøre alle: i går fikk vi kritikk for at vi ikke hadde delt den tråden' date=' hvorpå vi delte.. Nå får vi kritikk for at vi delte..[/quote']

*klapper Gry på hodet* : jeg er blid (i smug), jeg bare framstår sur pga imagen min, skjønner du :lol:

sånn, *tar på seg det tøffe skallet igjen: :evil: :sinna:

Arketypen: det forslaget var jo genialt, men veldig, veldig komplisert. De kjedelige skal være der og de morsomme her, også kan de kjedelig gå til de morsomme allikevel :ler: (og hvor skulle jeg være :o ),

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok! Men nå må snart røykerne ut for å røyke......og alle ikke-røykerne følger etter........Resultat: Tomme puber og restauranter.....Det blir in å være ute........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Hm *tenker så det knaker* Så når noen spør "Blir'u me' ut i hælja el'" så betyr det faktisk at vi skal være UTE. Ikke ute-inne på et hyggelig utested (som er inne) :o

Dette blir veldig komplisert for noen av oss :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hmmmm......For ikke å snakke om de innsatte.... hver gang DE skal ut....Redd vi blir litt utsatt da....Forutsatt at de utsatte innsatte setter alt inn på å .............slutte å røyke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...