Gå til innhold

Lampe-greier...


Gjest Syffe

Anbefalte innlegg

Usikker på hvor jeg skal putte det, men dette er vel det nærmeste :) Jeg er på jakt etter noe spesielt som jeg ikke vet navnet på. Det er to ting: Den ene tingen er glødelamper, som henger på rekke om dere skjønner. Som man kan henge opp. Den andre tingen er dette. Se på lampene hun har snirklet rundt på terrassen sin. Hvor finner man sånt??

Takk for all hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hun har snirklet rundt på terassen ser ut som noe fra Ikea. Hadde sånn selv. Blålilla lys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsto ikke hva det første var.

De lampene som henger rundt gelenderet tror jeg kommer fra IKEA. De har hatt lignende der før. Vet ikke om de kommer inn i år. Ville sjekket nettsiden i slutten av mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsto ikke hva det første var.

De lampene som henger rundt gelenderet tror jeg kommer fra IKEA. De har hatt lignende der før. Vet ikke om de kommer inn i år. Ville sjekket nettsiden i slutten av mars.

Jeg prøvde å finne et bilde, men fant ingen. Det er små glødelamper, ofte i forskjellige farger, som henger på rekke (gjerne med en 30-40cm avstand), som man kan henge oppunder f.eks tak eller i trær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blondie65

Jeg prøvde å finne et bilde, men fant ingen. Det er små glødelamper, ofte i forskjellige farger, som henger på rekke (gjerne med en 30-40cm avstand), som man kan henge oppunder f.eks tak eller i trær.

Du mener altså lyskjeder, juletrebelysning eller lignende da?

Som dette:

Lyskjede

Massevis av bilder av forskjellige lyskjeder.

Lyslenker

IKEA har dette, og lampeforetninger, Clas Ohlson, Jernia - etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...