Gå til innhold

rød/blå byll på penis

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei alle sammen..

Jeg er en mann, og jeg har et lite problem.

Det har i noen dager vært en liten rød flekk midt på penisskaftet mitt som nå har vokst seg opp til å bli en stor lilla byll på med kanskje 1 og en halv cm i diameter.. midt på denne byllen er det en hvit flekk ( en sånn som kan oppstå midt i sprekkeferdige kviser )

Jeg er utrolig redd for hva dette kan være og håper ikke at jeg må gjennom noe drastisk med tanke på lege og operasjon osv..

Har noen sett eller hatt noe liknende?

Takk for svar.. :sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikker på at det ikke bare er ei kvise da?

Skrevet

Den er kanskje 2-3 ganger så stor som en kvise jeg noensinne har hatt, og deler av den er lilla/blå..

Så jeg har litt problemer med å tro at den bare er en kvise

Skrevet

Inngrodd hår?

Stikk til legen så får du den drenert ut tenker jeg.

Skrevet

Det er nettopp det, jeg er så ung at en foresatt må ringe og spørre om time osv. Vil helst se om det er nødvendig å dra før jeg virkelig drar. Derfor spør jeg dere her inne om, dere har noen erfaringer med noe liknende :jepp:

Skrevet

Det kan være inngrodd hår som har blitt til en byll med litt infeksjon i, eller en stor kvise, en liten betennelse. Har du prøvd å poppe den? Det kan også være svulst eller andre ting, men mest sannsynlig kvise.

Skrevet

du kan prøve å stikke hull på den, og tømme den. hurts ass hell, men verdt det hvis det funker.

Skrevet

Det er nettopp det, jeg er så ung at en foresatt må ringe og spørre om time osv. Vil helst se om det er nødvendig å dra før jeg virkelig drar. Derfor spør jeg dere her inne om, dere har noen erfaringer med noe liknende :jepp:

Hvis du er så ung at du ikke selv kan bestille time hos legen, kan du vel gå til helsesøster på skolen?

Skrevet

prøv å punktere, uansett: smøre med brulidin (reseptfritt på apotek)

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Hei alle sammen..

Jeg er en mann, og jeg har et lite problem.

Det har i noen dager vært en liten rød flekk midt på penisskaftet mitt som nå har vokst seg opp til å bli en stor lilla byll på med kanskje 1 og en halv cm i diameter.. midt på denne byllen er det en hvit flekk ( en sånn som kan oppstå midt i sprekkeferdige kviser )

Jeg er utrolig redd for hva dette kan være og håper ikke at jeg må gjennom noe drastisk med tanke på lege og operasjon osv..

Har noen sett eller hatt noe liknende?

Takk for svar.. :sukk:

Ha deg til legen, gutt

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Å er du så ung? Hvorfor kaller du deg for mann da? Jeg gikk jo automatisk ut ifra at du ikke var så ung jeg da. Men du får bare bite tenna sammen og si fra til mora di eller faren din om det er mer komfortabelt. Litt flaut sikkert men du overlever.

Skrevet

trådstarter her.

Jeg har prøvd å poppe den, og når jeg klemte kom det masse blod ut. Nå står den ikke like mye ut som før, men den er mer øm. Regner med at det funka.

Takk alle sammen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...