AnonymBruker Skrevet 26. februar 2011 #1 Skrevet 26. februar 2011 Jeg er 30 år og singel og har i det siste tenkt mye å prøve en sommerferie av typen "14 dagers yogakurs i India", etc. Har googlet litt, og funnet en del organisasjoner som tilbyr slike opplevelsesferier. Imidlertid er det vanskelig å vite hvilke opplegg som faktisk er bra. Og noe av det er jo SVINDYRT. Er det resortsteder her i Norge hvor man kan få 1 eller 2 uker med yoga, meditasjon, gjerne litt matlagningskurs, etc. Jeg har så lyst å endre lisstilen min, men må begynne et sted. Og som singel er dte lett å kaste vekk fridager og ferier fordi man ikke har noen å finne på noe med.
sequin Skrevet 27. februar 2011 #2 Skrevet 27. februar 2011 Vi dro ned dit på en "charterreise",og første dagen kontaktet vi en lokal Guru, og ble med i en yogagruppe. Minst fire timer hver dag var vi med han og lærte forskjellige ting, han tok oss også med til forskjellige steder og ble en slags guide. det ble egentlig ganske rimelig, og det var en veldig god opplevelse, kanskje noe å vurdere?
Heges Skrevet 27. februar 2011 #3 Skrevet 27. februar 2011 Jeg har ikke vært på yogareise selv, men kunne gjerne ha tenkt meg til det Her finner du en oversikt over forskjellig yogareiser, via yogaportalen: http://yogaportalen.no/index.php/yogareiser
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå