Gjest Jon Are Skrevet 26. februar 2011 #1 Skrevet 26. februar 2011 Som en relativt slank mann har jeg gjort meg følgende observasjoner; de tykke/kraftige gutta er ofte mer dominante/bastante enn oss tynne/spede. ofte er de mindre følsomme og har mere testosteron i kroppen. er dette noe som andre enn meg har lagt merke til? Med hilsen fra Jon Are
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2011 #2 Skrevet 27. februar 2011 Hehe, når du sier det, så! Det er kanskje en større tendens. Det er sånn blant mine venner også, de litt kraftigere guttene er mye mer mannete, ofte mer slaskete også. Kanskje grunnet at de som har mye testosteron i kroppen føler et større behov for å bygge opp en stor kropp? Njæ, jeg vet ikke jeg. Personlig liker jeg best de slanke mennene :gjeiper:
Gjest Sommertid Skrevet 27. februar 2011 #3 Skrevet 27. februar 2011 Tja, eksen min var liten og tynn, men han var ganske så dominerende. Kanskje unntak fra regelen han da?
Gjest HunterLady Skrevet 27. februar 2011 #4 Skrevet 27. februar 2011 Dette tror jeg ikke det er så mye sannhet i. De som er store og kraftige/muskuløse føler kanskje at andre forventer at de skal være mer macho, og går derfor inn i en slags rolle som de føler forventes. De som er tynnere føler ikke dette presset på samme måte. Jeg har møtte tynne og små menn som er mega dominerende, og masse store pusekatter.. Såeh.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2011 #5 Skrevet 27. februar 2011 Ut over at kvinner og menn er forskjellige så er der ingen regler for mennesker. Mennesker er alle født med en blanding av DNA-miks som er til for å skape variasjon som gjør at vi overlever som art. Hvis der er et utslag av statistisk forskjell i din omgangskrets så er ikke det fordi det er en universell statistisk forskjell, det er fordi den omgangskretsen du er i har det statistiske utslaget.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2011 #6 Skrevet 27. februar 2011 Neh, tror nok ikke dominans har noe med vekta å gjøre. Snarere i min erfaring vet jeg at det ikke er noe sammenheng.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå