AnonymBruker Skrevet 26. februar 2011 #1 Skrevet 26. februar 2011 Fikk en merkelig mens 4 dager før IKM denne syklusen som bare varte et par dager. Men testen var negativ. Hvis dette skulle være en festeblødning, når vi en test da eventuellt bli positiv?? Håper noen av dere kloke mammaer og mammaer to-be har noen formening om dette å dele med meg. Har normalt stabile sykluser på 28 dager...
hegejenta30 Skrevet 26. februar 2011 #2 Skrevet 26. februar 2011 Jeg fikk noe som kunne minne om begynnelse på mensen, eller spotting som noen kaller det, sånn ca når jeg ventet at mensen skulle komme. Men det ble med den lille blødningen den ene dagen. Testet negtivt like rundt dette. Tror det gikk ca 2 uker før jeg tok en test som ble positiv. Det er forskjell fra jente til jente hvor fort vi produserer HcG, som er det hormonet som gir utslag på disse graviditets-testene. Om du ikke skulle få noe mer blødning, så er mitt tips at du tar en ny test om tre-fire dager, da på morgen urin. Anbefaler også de digitale testene så slipper du være i tvil om resultatet om HcG nivået skulle være lavt og en "vanlig" test ville bare vist en svak strek.
Galadr1el Skrevet 26. februar 2011 #3 Skrevet 26. februar 2011 Jeg hadde en festeblødning, så ut som en liten blodflekk i trusen, men jeg trodde det var menstruasjonen som kom og maste meg til en tampong fra en venninne. Kom aldri noe mer og to uker senere, 5 dager etter IKM testet jeg superpositivt. Knallblå strek.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2011 #4 Skrevet 26. februar 2011 TS her: tuuusen takk for svar!!! Jeg forsøker kanskje å teste i morgen igjen. Er bare litt redd for å bli skuffa... Nå har jeg vondt i korsryggen og er utrolig trøtt. Det som gjorde meg mistenksom først med denne "mini-mensen" var at jeg ikke spottet først, slik jeg pleier, men gikk rett på friskt blod. og plutselig var det borte igjen...
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2011 #6 Skrevet 26. februar 2011 HVOR normalt er utflod under en graviditet??? jeg er mellom 7-8 uke.
Galadr1el Skrevet 27. februar 2011 #7 Skrevet 27. februar 2011 Det er helt normalt med økt mengde utflod. Den kan bli sånn hvitgulaktig og ganske tykk også. Vær obs på tegn på soppinfeksjon.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2011 #8 Skrevet 27. februar 2011 TS her.. har ikke turt å teste. Jeg har egentlig ingen symptomer, så det var nok bare en kort mens. Har bare hodepine, vondt i korsryggen og er ufattleig trøtt, men tror nok det heller er en influensa på vei. Takk for svar i alle fall Ha en super søndag!
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2011 #9 Skrevet 1. mars 2011 TS igjen. Klarte ikke å holde meg og tok en test i går kveld, men den var negativ. Så da er det vel bare å prøve igjen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå