Gjest NozMonster Skrevet 26. februar 2011 #1 Skrevet 26. februar 2011 de aller fleste ser frem til helgen...åååh, så deilig med friii og sånt! men hva gjør dere nå på dagtid på en lørdag og søndag? jeg synes det er såå kjedelig jeg! er jeg den eneste? ja visst, det går ann å slappe av med en bok, vaske og rydde litt å bla bla bla... men jeg liker ikke bøker, og med min adhd, så blir vaskinga raskt unnagjort. møte venner sier dere? njaaaa, har bare en venninne, og hun og kjæresten har nesten nylig blitt samboere, så de er jo ganske tøfler. og desutten sover hun såpass lenge, at hun sjelden er klar til å dra ut før kveldstid. og jeg er oppe kl 9! sove lenger sier dere? neeej, klarer ikke! da slår min rastløshet og min adhd inn! what to dooooo?
Gjest NozMonster Skrevet 26. februar 2011 #3 Skrevet 26. februar 2011 Du burde finne på noe ugagn! jaaa, vi liker pøbelstreker! erru down? ;o)
Gjest NozMonster Skrevet 26. februar 2011 #5 Skrevet 26. februar 2011 count me in ! ^^ i will! and i`m glad!
waco Skrevet 26. februar 2011 #6 Skrevet 26. februar 2011 Har dere uskikkelige blikk og eventyrlystne tanker? Spenningsøkende jenter som leter etter noe sprell..!
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2011 #8 Skrevet 26. februar 2011 Kle deg etter forholdene og kom deg ut av huset. Ta deg en joggetur, rask spasertur, sykkeltur, skitur e.l.
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 27. februar 2011 #9 Skrevet 27. februar 2011 Må være slitsomt å være så rastløs.. hva med trening da? Løping, ski, snowboard? Gå tur med hund? Eller du kan komme og rydde/vaske leiligheten min, ser ikke ut her
Gjest B.B. Skrevet 27. februar 2011 #10 Skrevet 27. februar 2011 Det finnes jo en million ting man kan gjøre utenom jobb og skole. Dra på fjelltur. Stå på slalåm eller snowboard. Stikk på treningsstudio. Besøk familie eller inviter noen til deg på en litt sen frokost. Pynt deg og dra til byen. Du kan shoppe eller rett og slett bare kjøpe en kaffe og vandre litt rundt. Kjør en tur og hør på høy musikk. Kjøp inn en haug med tv-serier du liker. Tro meg, dersom du finner noe å se på som er avhengighetsskapende nok vil du i ettertid ikke fatte hvor timene ble av. Bruk fantasien og finn på nye ting! Det jeg liker best med helgene er at jeg får tilbrakt enda mer kvalitetstid med hunden min som trenger mye trening - både fysisk og mentalt. Kanskje du skulle skaffe deg en hund? Bare dersom du har nok tid og er interessert i dyr, selvsagt, men da har du selskap og noe som får tida til å gå mye fortere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå