Gjest merete_1993 Skrevet 26. februar 2011 #1 Skrevet 26. februar 2011 Hallo, jeg har lagt nettopp paa meg to kilo i löpet av vinterferien. Naa veier jeg 57Kg og er 161cm höy. Jeg var paa hytta til venninnen min. Vi saa egendlig paa filmer hele ferien og loka paa facebook og skype. Vi hadde det utrolig göy og koste oss med rikelig godterier og chips og slikt Vi laa paa sofaen i stuen omtrent hele dagen. Vi saa vel paa ca. 35 filmer tilsammen og slappet skikkelig av. Faren og moren hennes forsörget oss med potetgull, brus, pizza og godt hele tiden!! :D I dag tidlig dro vi tilbake til Oslo. Pappa hadde av en eller annen grunn satt fram vekta som ellers staar i et skap paa badet. Jeg gikk paa den mer paa fleip eller no' og saa at jeg hadde gaatt opp fra 55Kg til 57Kg i löpet av 9 dager!! Jeg regnet ut ca. hvor mange kalorier vi spiste per dag: 3400kcal Vi brannt ca. 1800kcal. 3400kcal - 1800kcal = 1600kcal 1600kcal x 9 dager : 7000 = ca. 2Kg Det passer, baade venninnen og jeg har lagt paa oss ca. 2Kg. Men för kunne vi spise uhorvelige menger med sukkertöy og slikt uten aa legge paa oss saa mye som et gram. Vi pleier nemmelig aa tilbringe hver eneste vinterferie slik som i aar. Begynnte for 4 aar siden og har aldri lagt paa oss för. Hva kommer det av? Hos meg har de 2Kiloene lagt seg paa maven mens venninnen min har faatt alt paa hoftene. Hvordan fordeler kroppen fettet sitt? Har det noe aa si i forhold til hvor fort en legger paa seg? Naa staar nemmelig maven min litt ut. Er ikke noe problem siden jeg bare tar en genser over. Men den er godt synlig gjennom en hvit singlet f.eks. Liker aa trene men er veldig glad i mat samtidig. Hvordan bli kvitt ekstra kiloene? Venninnen min sier at hun bare lever med det. Burde jeg gjöre det samme? Hadde fettet fordelt seg bedre paa hele kroppen om jeg hadde lagt paa meg like mye paa lengre tid? Har dere opplevd det samme? Lille broren min (12 aar) har funnet sin glede i aa klype meg i mavefettet. Han synes det er morsomt og sier selv: "det er göy at du naa er rundere og mykere!" Jeg setter mindre pris paa det <3 stooor kleeemm <3
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2011 #2 Skrevet 26. februar 2011 Hva er det med alle disse trådene du starter? Har du problemer så ta kontakt med helsesøster på skolen din.
Gjest Mynona83 Skrevet 26. februar 2011 #3 Skrevet 26. februar 2011 Du er ikke feit, og de 2 kg kan like gjerne være vann i kroppen, eller luft i magen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå