Gå til innhold

TROMSØ - Hundesamling for det sosiale..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en miniatyrhund i begynnelsen av sine leveår og bor i Tromsø. Har han ikke på utstilling og er heller ikke interessert i det. Men han trenger å være sammen med andre hunder, så jeg lurer på om det finnes noen fast samling for oss som bare er interessert i det sosiale for hunden sin del - UTEN fokus på utstilling osv her i Tromsø? Og evt hvor og når? Hadde vært så fint...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvilken rase har du? Det går ikke ann å finne en lokal raseklubb på NKK?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tromsø hundeklubb har samlinger på mandager i Kroken, men jeg husker ikke klokkeslettet. Muligens 18-19? Det burde gå an å finne ut ved å sjekke nettsiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tromsø hundeklubb har samlinger på mandager i Kroken, men jeg husker ikke klokkeslettet. Muligens 18-19? Det burde gå an å finne ut ved å sjekke nettsiden.

Ts her... Tusen takk for svar begge to:) Ja, vet om samlingene til Tromsø Hundeklubb i Kroken, og har vært der, men de fokuserer veldig på dette med utstilling og slikt, og har ringtrening osv for å trene hunden på å gå i utstillingsringen. Jeg har rett og slett ingen interesse av hundeutstilling og synes at det blir et ganske overfladisk miljø, så jeg søker kun det sosiale for at hunden min skal få vært sammen med andre hunder. Og bonusen er jo da at jeg selv blir kjent med nye mennesker som har samme mål som meg ang hund:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket mål? eller mener du rett å slett sosialisering? Er jo såpass mange mennesker med hund så burde være teknisk mulig å få det til hvis det ikke alerede finnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Hundevis (http://hundevis.no/) har hundetreff hver helg, der hundene deles opp i grupper etter hvilke som passer sammen, og bare går tur og leker. Men for å være velkommen må du delta eller ha deltatt på et kurs hos Hundevis (slik at instruktøren skal få bli kjent med hunden og vite hvilke hunder som kan leke sammen). Ellers er hunder i alle aldre og størrelser velkomne.

Det anbefales for øvrig, instruktøren er kjempeflink og trener positivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...