Sternum Skrevet 25. februar 2011 #1 Skrevet 25. februar 2011 Jeg er en gutt på 24 år som har et aldri så lite problem. Kan vel si at jeg ikke sto først i køen når utseende ble delt ut; Er 1,70 høy, ikke spesielt pent ansikt, tanngarde som en krokodille, samt veldig hårete kropp. Problemet mitt er at det absolutt ikke er noen som er interessert i meg med det utseende jeg har. Har i grunn alltid hatt grei selvtillit, har fokusert på andre kvaliteter enn utseende. Har mange gode venner, en god jobb jeg trives i, tror folk liker meg som person og er alltid midtpunkt og "populær" på fester og slik. Men der stopper det, mange av jentene jeg har møtt har sagt rett ut at jeg kunne vært drømmemannen, men at de ikke føler seg tiltrukket av meg. Er jeg ute på byen med vennene mine stikker alltid de andre hjem med noen de har funnet seg, mens jeg alltid drar hjem aleine, selv om jeg har fått kontakt med jenter ute. Også snakket med jenter på nettet som har villet møte meg, men etter å ha sett bilder, så bare slutter de å svare.. Har jo hørt at en ikke skal lete etter kjærlighet, men begynner å bli litt frustrert når jeg aldri har hatt sex eller hatt et forhold i en alder av 24 år. Er det bare meningen at jeg skal leve aleine? Hadde skjønt det om jeg hadde vært negativ og hatet meg selv, men synes i grunn jeg er en veldig ok kar og har godtatt at jeg ser ut som jeg gjør og at det får jeg leve med. Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre? :/
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2011 #2 Skrevet 26. februar 2011 Forsett å like deg sjølv, vær sosial over alt. Møte nye folk er koden, finn nye interesser og bli medlem av felleskap som involverer motsatt kjønn. Nordiske kvinner er generelt kravstore, det er noe eg har opplevd. Mulig du kanskje har større sjanser på kvinner frå utlandet? Sier ikkje du skal importere damer eller reise til Thailand, poenget er at nordiske damer over 25år stort sett vil ha ein mann som er kjekk, morsom, god i senga, har bil, pappa materiale, har ok jobb med grei inntekt o.s.v. Det er krav krav krav, teit spør du meg. Litt uhøflig forslag, men du kan spare peng og fiksa tanngarden. Vist du faktisk ser ut som kvasimodo i fjeset kan du spare til kirurgi, men det er eigentlig ikkje noe eg ville anbefalt noen. Di aller færreste er eigentlig stygge, det ligger i psyken.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2011 #3 Skrevet 26. februar 2011 Streng er en løsning for tennene, og du kan jo ha den bak tennene om du vil det. En kul klipp, som du rufser til med litt voks. Trimming av kroppshår, men ikke barbert bort alt, da blir du en nålepute. Trening booster selvtilliten. Og dress to impress. Få hjelp fra en venninne som har god smak. Nå vet ikke jeg om alt dette er noe som du gjør allerede og som funker. Men hvis ikke, så kan det hjelpe.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå