Gå til innhold

Tinnitusbehandling.

Fremhevede innlegg

Gjest anonym anemone
Skrevet

Heisann alle sammen.

Jeg er en 15 år gammel gutt, og jeg har hatt tinnitus (øresus, for dere som ikke vet hva tinnitus er) så lenge jeg kan huske. I løpet av de siste ukene har tinnitusen min blitt mer dominerende, og jeg har blitt mye mer oppmerksom på den. Som følge av den sterke fokusen og oppmerksomheten jeg har på tinnitusen min har lyden nå blitt høyere, og det har kommet til et punkt hvor jeg sliter med søvn, sosiale aktiviteter, trening (etter trening blir pipelyden mye høyere, og den pulserer med hjerterytmen på en måte, derfor kvier jeg meg for å trene)

jeg har i det siste merket at livsgleden min ikke er til stede på samme måte som før, og en veldig sjelden gang i blant tenker jeg faktisk på om selvmord en eller annen gang i fremtiden kommer til å bli den eneste løsningen..

Derfor lurer jeg på fra dere her inne på KG, om dere har egne erfaringer med tinnitus dere har lyst til å fortelle om? :) kanskje dere til og med er så heldige å ha prøvd behandlinger og at det har vært vellykket? Kan dere nevne de beste erfaringene dere har med å dempe lyden ( jeg gir egentlig f*** i om den forsvinner eller ikke, bare den blir svakere, for jeg har fint klart å leve med den til den ble så høylydt :) )

Takk for svar på forhånd :)

Hilsen forhåpningsfull 15åring.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...