Gjest Starya Skrevet 27. oktober 2003 #1 Skrevet 27. oktober 2003 Eh, altså.. Det jeg mener å si.. Formatering og reinnstallering i boks. Nå er det nye spørsmål på gang. Sist jeg fikk internett var jeg plaget med at forbindelsen ble brutt etter en viss tid, vet ikke om det kommer til å skje nå. I alle fall, så fikk jeg fra telenor en fremgangsmåte for å ordne "Min tilkobling" eller hva det nå het, som startet opp automatisk ved oppstart av maskinen. Noen som vet hvor jeg går for å fikse dette, og hva som skal fylles inn der?
Gjest the imp Skrevet 27. oktober 2003 #2 Skrevet 27. oktober 2003 hmmm.....hva slags windowsversjon har du?
Gjest the imp Skrevet 27. oktober 2003 #4 Skrevet 27. oktober 2003 ah, du har ME ja er det frakobling etter ca 20 min du har problemer med? isåfall så avinstallerer du startpakken, setter opp en manuell tilkobling (dette gjør du ved å gå inn på nettverkstilkoblinger evt eksterne tilkoblinger) husker ikke heeelt hva det heter i ME akkurat nå du velger pppoe line 1 som oppkoblingsenhet og tlfnr 0, areacode/retningsnr skal være blank.
Gjest Starya Skrevet 27. oktober 2003 #5 Skrevet 27. oktober 2003 Ja det var noe slikt jeg mente å huske.. Får ta en titt. -- Fikk det til, etter lit om og men.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå