Gå til innhold

Hvordan ser man ut om man er "dengbar"?

Fremhevede innlegg

Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg lurer fordi jeg har fått høre dette av forskjellige mannlige partnere. Er iallefall fem stk som har hengt seg oppi det og han ene sa at det formelig klødde i nevene hans fordi jeg var så dengbar! Dette er jo helt sykt. :gjeiper:

Det var også en jeg flørta med på byen en gang for leeenge siden, som sa at han hadde lyst å banke meg og at han ikke forstod hvorfor, men det var bare noe med meg som utløste den mørke siden hans.

(Jeg tror ikke han skulle banke-banke meg, men være temmelig røff.)

Og disse mennene har også vært ganske forskjellige i personlighet, så det må jo være noe med meg. Er det attituden min eller er det rett og slett utseendet? Hvordan ser en dengbar jente ut? Stygg, pen, søt??? :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
Gjest ha-Satan.anklagr
Skrevet

Kvinner trives i dette helvete, særlig når de får ta det ut på noen andre. Beste er å sette de på plass gjennom å rive ut egglederene, være et svin som de kan hate.. innerst inne en særdeles ufruktbar aktivitet spør du meg.

Skrevet

Kanskje du har et pent, men bitchy utseende? Eller kanskje du ser litt ut som Sarah Palin, dum på en ekstremt irriterende måte, som samtidig har noe sexy ved seg (i en del menns øyne)?

Skrevet

Jeg lurer fordi jeg har fått høre dette av forskjellige mannlige partnere. Er iallefall fem stk som har hengt seg oppi det og han ene sa at det formelig klødde i nevene hans fordi jeg var så dengbar! Dette er jo helt sykt. :gjeiper:

Det var også en jeg flørta med på byen en gang for leeenge siden, som sa at han hadde lyst å banke meg og at han ikke forstod hvorfor, men det var bare noe med meg som utløste den mørke siden hans.

(Jeg tror ikke han skulle banke-banke meg, men være temmelig røff.)

Og disse mennene har også vært ganske forskjellige i personlighet, så det må jo være noe med meg. Er det attituden min eller er det rett og slett utseendet? Hvordan ser en dengbar jente ut? Stygg, pen, søt??? :gjeiper:

Forumets egen Cuckold som lever med flere kvinner (seriemonogami - far til flere?) kan nok svare deg på dette.

Skulle tro "dengbare" kvinner ser slik ut:

-Ikke direkte stygge, men heller ikke søte!

-Lett å utnytte

-Dårlig stilling/lav inntekt/dårlig utdanning

-Føyelige og enkle

-Dårlig oppvekst, lave standarder

Gjest HunterLady
Skrevet

Forumets egen Cuckold som lever med flere kvinner (seriemonogami - far til flere?) kan nok svare deg på dette.

-Lett å utnytte

-Føyelige og enkle

Ingenting av de nevnte tingene stemmer på meg, bortsett fra lav stilling, men det er fordi jeg er under utdannelse for øyeblikket. :)

Av utseendet så vil jeg anse meg selv som klassisk pen. Mer pen enn søt. Men det er jo slik jeg ser meg selv. Er jo andre som er flinkest å dømme.

Gjest Raindrops
Skrevet

Eksen min og min nåværende kjæreste har begge sagt at de får lyst til å være røff med meg fordi jeg alltid utfordrer dem, med blikket mitt, til å ta det ett steg lengre enn de gjør. Men jeg vet egentlig ikke. Kanskje du ser veldig uskyldig ut eller noe?:P

Gjest Katten.
Skrevet

Har aldri funnet noen kvinner dengbare. Bortsett fra de jeg vil utrydde fra jordens overflate grunnet stupiditet.

• Liker 1
Skrevet

-Lett å utnytte

-Føyelige og enkle

Dengbar er vell bare et ord for BILLIG ! Lett å få til sengs for alle og enhver osv .

Jeg føler jeg selv blir misforstått av menn pga utseendet . Kunn forde jeg er blond , tror nok menn at jeg er slik . Selv om det er langt ifra sannheten . Jeg er absolutt ikke lett å utnytte . Tvert om er jeg usedvanlig tøff og gjør ALDRI noe jeg selv ikke vil , VELDIG SELV : ) Og ingen kan overtale meg til noe jeg ikke vil .Har jeg sagt nei mener jeg nei . Selv om de ikke tror det noen ganger . Og bare diskuterer vidre med meg . Men jeg er sta som et esel - så ingen kommer noen vei med meg , med mindre jeg vil selv og går aktivt inn for det selv .Faktisk er jeg ofte den som tar initiativ også til det , om jeg vil selv . Er skjelden jeg tar imot andres initiativ da , da takker jeg ofte nei forde det passer ikke meg . Er jeg ikke interesert - er jeg ikke interesert .

Så denne BIMBOEN er umulg å utnytte : ) Jeg tror de fleste jenter kan passe seg selv . Tror det er få som lar seg utnytte . Da er det i såfall som oftest snakk om veldig unge og uerfarne jenter under 25 år kanskje . Som ikke har lært seg hvordan menn ER og fungerer enda : ) Og motivene demmes bak osv .Voksne damer er ikke like lett å lure : ) Eller manipulere .

Gjest HunterLady
Skrevet

Eksen min og min nåværende kjæreste har begge sagt at de får lyst til å være røff med meg fordi jeg alltid utfordrer dem, med blikket mitt, til å ta det ett steg lengre enn de gjør. Men jeg vet egentlig ikke. Kanskje du ser veldig uskyldig ut eller noe?:P

Vel, jeg tror kanskje det ligger noe i det du sier. Og at jeg ofte later som jeg er ekstra uskyldig og søt, og viser liksom hvor liten og sårbar jeg er (jeg er jo submissive av natur). Også er jeg veldig frekk og tøff i blikket samtidig. Kanskje jeg egentlig visste svaret på dette, men likevel morsomt å høre om noen har noen synspunkter. :)

Gjest HunterLady
Skrevet

Har aldri funnet noen kvinner dengbare. Bortsett fra de jeg vil utrydde fra jordens overflate grunnet stupiditet.

Får inderlig ikke håpe det er det typen mener når han sier jeg er dengbar.

Gjest Katten.
Skrevet

Igjen er det bare å ignorere WWs innlegg...

Det finnes jo de menn som tenner på å "banke" jenter. Da jeg selv liker å dominere i sengen, finner jeg det mye mer tennende å dominere sterke og selvstendige individer, enn de som er rent submissiv.

Madammen er ekstremt selvstendig og "sjefen" i venninnegjengen, men i sengen er det jeg som dominerer. Tenner oss begge, så tror du bare skal ta det som et kompliment, HL.

Gjest HunterLady
Skrevet

Det finnes jo de menn som tenner på å "banke" jenter. Da jeg selv liker å dominere i sengen, finner jeg det mye mer tennende å dominere sterke og selvstendige individer, enn de som er rent submissiv.

Madammen er ekstremt selvstendig og "sjefen" i venninnegjengen, men i sengen er det jeg som dominerer. Tenner oss begge, så tror du bare skal ta det som et kompliment, HL.

Han tenner litt på å "banke" meg, men trolig også fordi han har fått inntrykk av at det er slik jeg vil ha det. Han har jo aldri vært slik med tidligere partnere, så han sa det var min feil at han er blitt sånn og at han nå aldri kan forlate meg fordi han ikke vil tilbake til normale forhold. :gjeiper:

Men sånn foruten om de daglige små rollespillene våre, så er jeg meget sjefete og selvstendig, og har selvtilliten i veldig god orden.

Får ta det som et kompliment ja. :)

Skrevet

Unnskyld, men er WW ennå en bruker som den gemnene hop på KG har funnet ut at det er korrekt adferd å mobbe så man selv kan bli likt?

Det virker nemlig som dere velger ut enkelte brukere som de mest populære blir enige om å mobbe, så de selv kan fortsette å være de mest populære..

Kvalmt, faktisk :eeeh: Minner veldig om barneskoleoppførsel når man er tolv år i hodet og bli likt av de populære i klassen, så man alle ganger man får mulighet gjentar det man tror de vil like at man sier...

Men andre ord, mye umodne folk på dette forumet, som prøver å bli likt på andres bekostning.

Moderatorteamet er tydeligvis involvert, siden de trolig ikke vil bli mislikt av "eliten"...(Eller vil være en del av eliten...)

De har nemlig til jobb å slette sånn gejntatt utfrysing av enkelte brukere.

Men jeg vet at det foretrekker å la det gå for langt, og deretter be brukeren slette seg selv så de slipper å rydde i tråder...

Skrevet (endret)

når du sier dengbar så tenker på to varianter:

"jeg får lyst å binde deg fast og piske deg på rumpen din skitne lille..." - eller, "du er så irriterende svakelig at jeg faktisk får lyst å klappe til deg"

Det kan være de har tenkt du ser seksuelt "frekk" ut - og som om du ville likt å bli dominert? at du bekrefter dette ved å sende ut sterke seksuelle signaler - submissive?

Tror uansett det har langt mer med atferd å gjøre enn utseende.

Vi er nok veldig forskjellige du og jeg - har ikke vært den mann eller kvinne som trodd at jeg lar meg tråkke på, eller som du sier "denge". (men når du sier det så har det vært menn som tror(eller håpet?) at min personlighet lar seg overføre til seksuell setting; altså styrende og "dominant"...)

Du har jo beskrevet deg selv som blond med silikonbryster, og jeg er jo sånn ca den rake motsetningen av det. Det har endel å bety det også for inntrykk.

Så jeg vet ikke helt hva disse her karene egentlig har tenkt på - men jeg tipper de har ment at de har lyst å straffe deg litt på den frekke måten ;)

Det er vel ikke et problem for deg, er det vel? :lur:

Endret av norah
Gjest HunterLady
Skrevet

når du sier dengbar så tenker på to varianter:

"jeg får lyst å binde deg fast og piske deg på rumpen din skitne lille..." - eller, "du er så irriterende svakelig at jeg faktisk får lyst å klappe til deg"

Det kan være de har tenkt du ser seksuelt "frekk" ut - og som om du ville likt å bli dominert? at du bekrefter dette ved å sende ut sterke seksuelle signaler - submissive?

Tror uansett det har langt mer med atferd å gjøre enn utseende.

Vi er nok veldig forskjellige du og jeg - har ikke vært den mann eller kvinne som trodd at jeg lar meg tråkke på, eller som du sier "denge". (men når du sier det så har det vært menn som tror(eller håpet?) at min personlighet lar seg overføre til seksuell setting; altså styrende og "dominant"...)

Så jeg vet ikke helt hva disse her karene egentlig har tenkt på - men jeg tipper de har ment at de har lyst å straffe deg litt på den frekke måten ;)

Det er vel ikke et problem for deg, er det vel? :lur:

Ingen problem nei, så lenge det ikke gjelder mange. Er jo blitt monogam, så er veldig irriterende at all mannlig bekjentskap og kontakter skal dreies inn på sex, sex, sex!!!!

(ikke alle såklart, men dette plager meg faktisk)

Ja, vi er nok veldig forskjellige, men jeg har også fått forespørsler om å være dominant fordi jeg visstnok kledde høye hæler og pisk, også ser jeg veldig sinna ut når jeg først er sinna. :gjeiper:

Gjest Katten.
Skrevet

Unnskyld, men er WW ennå en bruker som den gemnene hop på KG har funnet ut at det er korrekt adferd å mobbe så man selv kan bli likt?

Om du legger merke til hennes svar, så er det en fortelling om hvordan hun ikke er billig, og ikke lar seg utnytte. Altså helt unyttig i forhold til TS' spørsmål.

Da WW kontinuerlig gjør dette, over lang tid, påpeker jeg det når det skjer, slik at det ikke blir enda en tråd om hun som person. (Hehei, litt dobbelmoralsk av meg å skrive denne posten? Hell yeah!)

On Topic:

HL, du sier du er sjefete, selvstendig og med god selvtillit. Dette er noe som (ofte) er meget tiltrekkende på dominerende menn. Det gir dem mye mer å dominere et sterkt individ, kontra et svakt.

• Liker 1
Gjest HunterLady
Skrevet

Det virker nemlig som dere velger ut enkelte brukere som de mest populære blir enige om å mobbe, så de selv kan fortsette å være de mest populære..

Kvalmt, faktisk :eeeh: Minner veldig om barneskoleoppførsel når man er tolv år i hodet og bli likt av de populære i klassen, så man alle ganger man får mulighet gjentar det man tror de vil like at man sier...

Men andre ord, mye umodne folk på dette forumet, som prøver å bli likt på andres bekostning.

Moderatorteamet er tydeligvis involvert, siden de trolig ikke vil bli mislikt av "eliten"...(Eller vil være en del av eliten...)

De har nemlig til jobb å slette sånn gejntatt utfrysing av enkelte brukere.

Men jeg vet at det foretrekker å la det gå for langt, og deretter be brukeren slette seg selv så de slipper å rydde i tråder...

Det er ikke bare WW som blir mobbet. Jeg er hakkemat jeg også har jeg merka. Synes bare det er gøy, selv om jeg enkelte kvelder må gråte meg i søvn. :)

Skrevet (endret)

dåååbbelpåst

Endret av norah
Skrevet

Om du legger merke til hennes svar, så er det en fortelling om hvordan hun ikke er billig, og ikke lar seg utnytte. Altså helt unyttig i forhold til TS' spørsmål.

Da WW kontinuerlig gjør dette, over lang tid, påpeker jeg det når det skjer, slik at det ikke blir enda en tråd om hun som person. (Hehei, litt dobbelmoralsk av meg å skrive denne posten? Hell yeah!)

On Topic:

HL, du sier du er sjefete, selvstendig og med god selvtillit. Dette er noe som (ofte) er meget tiltrekkende på dominerende menn. Det gir dem mye mer å dominere et sterkt individ, kontra et svakt.

Dette har jeg også merket tydelig fra enkelte menn - fordi jeg har samme personlighet. Har typisk vært fra noen som kjenner meg litt - og som helt tydelig har tenkt gjennom(mistenker fantasert utfra blikket år de vrir samtalen over på slikt) et par saker og ting de helst vil jeg skal "bekrefte". Attraksjonen har ikke vært gjensidig, så har aldri fått testet det ut.

Men altså HunterLady; hvis du oppriktig føler deg mislikt her(du har iallefall sagt det i et innlegg før også) - så tror jeg kanskje ikke det er helt tilfelle.

Iallefall så er jeg en av de(få) som har rettet mest direkte kritikk mot utsagn du har kommet med(vil faktisk si kjeftet litt) - men det betyr jo ikke at jeg misliker deg. Kan jo bare snakke for meg selv, men.... jeg oppfatter deg som en person som ikke tar det personlig.

Jeg liker deg iallefall, selv om du er min rake motsetning. ;)

Du får legge deg med denne her inatt istedet.. :pisk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...