Gjest TS Skrevet 25. februar 2011 #1 Skrevet 25. februar 2011 Jeg blir gal snart. Uansett hva jeg spiser så blir jeg oppblåst. Jeg vet ikke hva jeg kan spise mer. Det er ikke noe gøy å reagere på all mat og at magen buler ut Kan ikke gå med stramme klær for da ser jeg gravid ut. Stress å måtte holde inn magen for å ikke at folk skal tro jeg er gravid. Hvorfor er magen min sånn? Har prøvd biola, activia, piller fra apoteket som liksom skulle hjelpe mot oppblåst mage men det hjalp ikke. har også lest å spise banan skal hjelpe meg det hjalo ikke. Åssen mat kan jeg spise hvor ikke bli oppblåat? Jeg er veldig frustrert. Huff.
Gjest youlookslashy Skrevet 25. februar 2011 #2 Skrevet 25. februar 2011 Sånn hadde jeg det før også! Kuttet ut mat med mye gjær, og kuttet ut ris/brød/pasta osv. Altså reduserte inntaket av karbohydrater. Det har hjulpet utrolig - jeg blir fortsatt oppblåst, men ikke på LANGT nær så ille som før. 1
Gjest Linda sofie Skrevet 25. februar 2011 #4 Skrevet 25. februar 2011 Sånn hadde jeg det før også! Kuttet ut mat med mye gjær, og kuttet ut ris/brød/pasta osv. Altså reduserte inntaket av karbohydrater. Det har hjulpet utrolig - jeg blir fortsatt oppblåst, men ikke på LANGT nær så ille som før. Enig. Det hjalp sikkelig for meg å kutte ut ris, brød, pasta, poteter osv. Det er viktig å drikke MYE vann. Det kan å hjelpe. Kutt ut raske karbohydrater. 1
Happychilli Skrevet 25. februar 2011 #5 Skrevet 25. februar 2011 Lavkarbo eller som de sier her kutte ut raske karbohydrater hjelper kroppen veldig! Prøv:) det hjalp meg ihvertfall:)
FantasDick Skrevet 25. februar 2011 #6 Skrevet 25. februar 2011 Man kan vel ta noen allergitester? Koster kanskje litt og ikke sikkert du finner ut noe, men kan være verdt å prøve. Kutt ut raske karbs, eller forsøk noe innen lavkarbo (det hjalp for meg, men det er enda noe jeg reagerer på innimellom - vet ikke hva). Kutt ut og legg til matvarer systematisk i en periode, for å sjekke om det blir bedre/verre. Lykke til!
Gjest Ts Skrevet 26. februar 2011 #7 Skrevet 26. februar 2011 Ts her. Jeg blir oppblåst bare av å drikke et glass vann å vet ikke jeg åssen mat lavkarbo er men jeg blir også oppblåst av å spise kylling. Brød og alt det har jeg kuttet ut men føler ingen ting hjelper jeg Å ha oppblåst mage er slitsomt. Føler meg så tung liksom. Jeg er blodig sjalu på de som kan spise hva de vil uten å bli oppblåst og fortsatt har flat mage.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2011 #8 Skrevet 26. februar 2011 Svelger du mye luft når du svelger? Jeg sliter i periode med dette, og blir da noe oppblåst. Ellers foreslår jeg en tur til legen. Man skal ikke bli oppblåst av å drikke vann..
Gjest TS Skrevet 1. mars 2011 #9 Skrevet 1. mars 2011 Svelger du mye luft når du svelger? Jeg sliter i periode med dette, og blir da noe oppblåst. Ellers foreslår jeg en tur til legen. Man skal ikke bli oppblåst av å drikke vann.. Svelge luft? Det vet ikke? Åssen vet man at man svelger luft? I dag har jeg spist stekt laks og stekte grønnsaker til middag. Ble oppblåst av det å. Etter jeg var ferdig ble magen min enda større! Til frokost spiser jeg som regel omelett med tomat, skinke, paprika, ost, løk i. Ellers så spiser jeg kokt egg med hjemmelaged brød til. Har bakt lavkarbobrød men det hjalp ikke. Blir som sagt opplåst uansett hva jeg spiser. Så vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Ikke noe stas å se gravid ut.
Gjest idakaroline Skrevet 1. mars 2011 #10 Skrevet 1. mars 2011 Jeg har det også sånn! Uansett hva jeg spiser eller drikker, blir jeg oppblåst. Om morgenen er magen helt normal, men etter en dag kan det se ut som at jeg er gravid. Kjempe trått, slitsomt og ubehagelig! Jeg kan ikke gå med trange topper lenger, for magen bare eser ut. Har prøvd diverse kosttilskudd, drikke masse vann og være aktiv, men det ser ikke ut som at det hjelper stort ...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå