Despicable Me Skrevet 25. februar 2011 #1 Skrevet 25. februar 2011 Ble litt inspirert av en annen tråd her inne, samt den potetgullreklamen der man kan lage sin egen smak. Så, hvis du kunne ha laget din egen is, hva skulle den ha smakt? Jeg kunne ha tenkt meg en Tress-is, men den skulle ha bestått av: 1.Vanlijeis med center-sjokolade 2.Sjokoladeis med brownie-biter 3.Is med kokosbollesmak Andre is-smaker jeg kunne ha tenkt meg er: Pære, marshmallows, marsipan, grønn te, honning, penøtter (evt. peanøttsmør), vannmelon.. Hva ønsker du? 1
Kosemose Skrevet 25. februar 2011 #2 Skrevet 25. februar 2011 Sjokolade og chili og sjokolade og ingefær! 1
Frk. Belle Skrevet 25. februar 2011 #3 Skrevet 25. februar 2011 I USA hadde de en is de kalte for Bear Claw: sjokoladeis med cashewnøtter trukket med mørk sjokolade. Mmmm... drømmer forstsatt om den! 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2011 #4 Skrevet 25. februar 2011 Kunne tenkt meg en vaniljeis med pistasjenøtter, og ikke pistasjeis med sjokolade som er i butikkene i dag. 1
-Fisken- Skrevet 25. februar 2011 #5 Skrevet 25. februar 2011 Vaniljeis med salte peanøtter, non-stop og kanskje bananbiter. 2
Brunhilde Skrevet 25. februar 2011 #6 Skrevet 25. februar 2011 Vaniljeis med bringebær og biter av mørk sjokolade.
Maud Skrevet 25. februar 2011 #7 Skrevet 25. februar 2011 - sjokoladeis med kakebiter, enten av lys kake eller mørk kake. - sjokoladeis med kjeks med fyll/skjokoladeis med myke cookies. - sjokoladeis med små marsipankuler. - sjokoladeis med yoghurt riskuler. jada, er sjokoladeis er favoritten Flere av de typene jeg har nevnt finnes i utlandet (kanskje i norge også?), men vet ikke hvilket merke eller navnet på de. I Roma spiste jeg to italienske istyper, den ene med marsipan og den andre med kakebiter - godt!
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2011 #8 Skrevet 25. februar 2011 Ben & Jerry's har en sjokoladeiskrem med browniesbiter i, den ser sånn ut: http://4.bp.blogspot.com/_bNjTqBPRMmo/S1pMdb9K5_I/AAAAAAAAArQ/cCjN3QPdV_A/s320/chocolate_fudge_brownie.gif Jeg synes ikke den er noe særlig god, men det gjør mange andre
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2011 #9 Skrevet 25. februar 2011 og den kan forresten kjøpes på en del menybutikker og litt større matbutikker
Zuma Skrevet 25. februar 2011 #10 Skrevet 25. februar 2011 -vaniljeis med smashbiter -honningis -vaniljeis med kinderegg/kinderskjokolade -vaniljeis med skjokolade og kanel
Sweetpea25 Skrevet 25. februar 2011 #11 Skrevet 25. februar 2011 Ønsker meg en is i butikkene og det er sitronisen som de hadde på bakerier før i tiden! Jeg vet at enkelte bakerier har den ennå, men må til nabobyen en time unna for å få kjøpt meg ei kule Hadde vært topp med 2 liters eske av den i butikker Men tress-is ja... Da ville jeg hatt: Sitron, pære og pistasje 1
YouJewel Skrevet 25. februar 2011 #12 Skrevet 25. februar 2011 (endret) Ble litt inspirert av en annen tråd her inne, samt den potetgullreklamen der man kan lage sin egen smak. Så, hvis du kunne ha laget din egen is, hva skulle den ha smakt? Jeg kunne ha tenkt meg en Tress-is, men den skulle ha bestått av: 1.Vanlijeis med center-sjokolade 2.Sjokoladeis med brownie-biter 3.Is med kokosbollesmak Andre is-smaker jeg kunne ha tenkt meg er: Pære, marshmallows, marsipan, grønn te, honning, penøtter (evt. peanøttsmør), vannmelon.. Hva ønsker du? Signerer 1,2 & 3. Elsker alle de smakene!! Endret 25. februar 2011 av YouJewel
FantasDick Skrevet 25. februar 2011 #13 Skrevet 25. februar 2011 Den perfekte isen finnes allerede; Phish food!
Gjest NozMonster Skrevet 25. februar 2011 #14 Skrevet 25. februar 2011 hva med denne nye brystmelk-isen i storbritannia da!?? hææhææææ, det høres såå nasty ut!
sophiaM Skrevet 25. februar 2011 #15 Skrevet 25. februar 2011 (endret) Trenger ikke å finne på noen smak som jeg skulle ønske fantes, for drømmeisen min finnes allerede: Ben & Jerry's chocolate chip cookie dough Har veldig lyst til å smake på cheesecake brownie også , fra samme produsent... Noen som har prøvd den ?? :D Endret 25. februar 2011 av sophiaM
Anglofil Skrevet 26. februar 2011 #16 Skrevet 26. februar 2011 Kunne tenkt meg en slik Tress-is; * Lakrisis * Ben&Jerry's Cookie Dough * Jorbærsorbét Mvh Yvonne 1
Despicable Me Skrevet 26. februar 2011 Forfatter #17 Skrevet 26. februar 2011 -vaniljeis med smashbiter -vaniljeis med kinderegg/kinderskjokolade Hørtes helt hærlig ut Noen som vet om man får kjøp Ben&Jerry's iskrem andre plasser enn på 7/11? Greit nok at isen smaker fantastisk, men er så sinnsykt dyrt der (Har ikke Deli de luca eller Meny her jeg bor - har hørt det selges der også)
Brunhilde Skrevet 26. februar 2011 #18 Skrevet 26. februar 2011 Jeg kom på en til. Sjokoladeis med hokey-pokey (honeycomb). Det hadde vært godt, det. :gjeiper:
Despicable Me Skrevet 27. februar 2011 Forfatter #19 Skrevet 27. februar 2011 Kunne tenkt meg en slik Tress-is; * Lakrisis Smakt den lakrisisen fra Dream? Tror den er ganske så ny
Anglofil Skrevet 27. februar 2011 #20 Skrevet 27. februar 2011 Smakt den lakrisisen fra Dream? Tror den er ganske så ny Har ikke smakt den enda, men vet den har kommet. Jeg kunne allikevel tenkt meg den kombinasjonen av de tre. Mvh Yvonne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå