AnonymBruker Skrevet 25. februar 2011 #1 Skrevet 25. februar 2011 Jeg har samme problem som i en annen tråd her - sliter med smerter og får ikke de medisinene jeg trenger. Har heller ikke så god kjemi med fastlegen. Kan noen anbefale en god lege i Haugesund? Jeg har akkurat flyttet hit og kjenner ikke så mange, og aner ikke hvilken lege jeg skal velge.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2011 #2 Skrevet 25. februar 2011 hei. jeg vet ikke om noen bra leger i haugesund. Men om du logger deg inn på denne siden https://tjenester.nav.no/minfastlege/innbygger/visloginside.do med MIN id kodene, så får du en liste over fastleger vertfall. Da kan du jo se hvor mange pasienter de forskjellige har, og bestemme utifra det:)
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2011 #3 Skrevet 25. februar 2011 Mange skryter av en ny lege på Bygnes.Ligg på Karmøy .15-.20 min å kjøre. Han heter Dennis og har ledig plass ser jeg.
Happychilli Skrevet 25. februar 2011 #4 Skrevet 25. februar 2011 Bare ikke velg fyllingen på solvang legekontor du,så er du redda;) satt å gjespa når jeg var der-med beina på bordet,og gav meg opp ikke minst. jeg leter også etter en god en,nå har jeg en på haugesund mediSinske senter.. Si ifra om du finner en brukendes da;)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå