Gå til innhold

Min merksnodige verden :)


kissa85

Anbefalte innlegg

Jeg for min del har hatt en helt ok helg, men har hatt veldig hjemlengsel :gjeiper:

Så kjedelig med sambo som pendler så langt da! Er det en midlertidig situasjon, eller er det mer permanent?

Slapp kveld i onepiecen hørtes ut som en god plan ;)

Hjemlengsel?

Ja, veldig kjedelig, er bare i en 3 ukers periode nå. Takk og lov :rodmer:

ja, skal ikke klage på onepiecen :D Begynner å bli sykt trøtt også jeg, men er vel tidlig å legge seg nå syns jeg :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, var hjemme hos mine foreldre i helgen! Det rart med det, hvor deilig det er å komme hjem til sin egen leilighet igjen! :jepp:

Åja, 3 uker tåler man vel alltids ;)

:opplyser: Så lenge klokka har passert halv 10 finnes det ikke rart å finne senga! :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sant. skal vel overleve 3 uker :) hehe...

nei, det blir snart senga nå :) hunden er fulgt ut å fått kveldstissa :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei du :) joda det tusler og går.. endelig torsdag, i kveld kommer min kjære hjem :)

Jeg har måtte sove på sofen omtrent hele uka, fordi hunden vår savner sambo og står ellers å uler hele natta.. :P

Også er jeg litt småbekymret. Mammaen min hadde vært på lungerøntgen i dag, og de hadde funnet en liten flekk på ene lungem.. Hun har snart vært frisk fra kreften i 5 år, så hun er naturligvis veldig bekymret og redd det er den som har kommet tilbake.. :/

Får svar neste fredag antageligvis..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei du :) joda det tusler og går.. endelig torsdag, i kveld kommer min kjære hjem :)

Jeg har måtte sove på sofen omtrent hele uka, fordi hunden vår savner sambo og står ellers å uler hele natta.. :P

Også er jeg litt småbekymret. Mammaen min hadde vært på lungerøntgen i dag, og de hadde funnet en liten flekk på ene lungem.. Hun har snart vært frisk fra kreften i 5 år, så hun er naturligvis veldig bekymret og redd det er den som har kommet tilbake.. :/

Får svar neste fredag antageligvis..

Hei!

Hvordan går det med deg??

Jeg krysser alle fingrer for at moren din fremdeles er frisk :)

Godt å få hjem sambo? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg :)

Går bare bra med meg vettu :) Ny uke, og sambo er reist igjen. Men deilig å ha helgen sammen med han :)

Vi har drevet å revet i kjelleren for det meste, skal lage oss kinorom :D Du har gjort i helgen da?

Ja, mamma venter på svar enda.. så er i uvissheten enda desverre.. men krysser alt jeg har for at det er positive svar som kommer.

Bra med deg da frøken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ja, er ikke så flink til å skrive her inne som jeg burde da men :P

Nå sitter jeg å venter på at klokka skal bevege seg litt, jeg skal til hjemstedet mitt på begravelse i dag.. :/ Pappaen til bestevenninnen min døde for snart 2 uker siden brått og brutalt til hjernekreft. han ble aldri 60 engang.. huff.. jeg føler dette kommer til å bli en veldig tung og hard dag.. :/

Ha en fin dag da jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hei Kissa!

Hvordan går det med deg?

Lenge siden jeg har vært inne her nå..

Hvordan går det med søstra di?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...