kissa85 Skrevet 24. februar 2011 #1 Del Skrevet 24. februar 2011 Jaaaaa.... skulle man prøve å skrive dagbok da kanskje Har neimen ikke hatt dagbok siden topp-skoledagbok tidene jeg Er akkurat ferdig med å lage meg rumpedusk til harepuskostymet mitt til i morgen Jobber i barnehage og i morgen er det karneval Blir nok moro Også har min kjære samboer kommet hjem etter å ha jobbet i oslo hele uken En dag jobb igjen på meg så blir det helg :D Håper det er noen som vil bidra så at dagboken min ikke blir bare kissa85 inlegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 25. februar 2011 #2 Del Skrevet 25. februar 2011 Hei, og gratulerer med dagbok God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 25. februar 2011 #3 Del Skrevet 25. februar 2011 Gøy med ny dagbok, gleder meg til fortsettelsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kissa85 Skrevet 25. februar 2011 Forfatter #4 Del Skrevet 25. februar 2011 Koselig med litt liv her da Nå har jeg endelig tatt helg, ny-dusjet og tatt ansiktmaske og føler meg ren og pen Hoppet i onepiecen og fått tempraturen opp til 25 grader på stua *digg* Samboeren ser på en eller anna actionfilm, mye action høres det ut som Jeg sitter bare å koser meg med litt forumlesing og litt god musikk, med en absolutt søteste pusekatten malende i fanget Deilig fredag I morgen skal jeg på lunsj med ei venninne på egon namme nam Hva slags planer har dere for helgen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 25. februar 2011 #5 Del Skrevet 25. februar 2011 Mine planer for helgen, er å jobbe litt, slappe av, og kose meg med hunden som nettopp har flyttet inn hos oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kissa85 Skrevet 25. februar 2011 Forfatter #6 Del Skrevet 25. februar 2011 Så koselig med hund da HVa slags hund? valp? Vi fikk oss omplasseringhund på 8 år for ca 1 mnd siden vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 25. februar 2011 #7 Del Skrevet 25. februar 2011 Vi skal passe en hund i 7mnd mens eieren jobber utenlands Blanding av chihuahua og papilon Hvilken hund har dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kissa85 Skrevet 25. februar 2011 Forfatter #8 Del Skrevet 25. februar 2011 vi har en dunker.. det er en harehund har en jeger til samboer da vettu hehe... aha Koselig med dyr har to pusekatter også vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kissa85 Skrevet 26. februar 2011 Forfatter #9 Del Skrevet 26. februar 2011 Ja, da var det lørdagsmorgen Sitter i pysjen enda og slapper av. En ting jeg lurer på: stenger mannfolk ute lyder de "ikke vil høre" som f.eks da hunden piper tidlig på morran og må ut å tisse? Jeg våknet ved første pip jeg, mens min samboer var fortsatt laaaaangt inn i drømmeland Men men.. er en deilig morgen med null grader ute Jeg lengter etter vår :D Skal snart fiffe meg litt opp, blir henta av venninnen min ved 13 tiden Vi skal på jente lunsj og kikke litt på klær Ha en fantstisk lørdag alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 26. februar 2011 #10 Del Skrevet 26. februar 2011 Heisann! Hvor i Norge holder du til? Ja jeg tror nok mannfolk fint klarer å stenge ute ting de ikke vil høre, eller se Håper du hadde en fin lunsj med venninnen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kissa85 Skrevet 27. februar 2011 Forfatter #11 Del Skrevet 27. februar 2011 Jeg bor i oppland.. enn du? Ja, vi koste oss kjempe masse Hun og typen har akkurat reist De kom på hjemmelaget pizza og super mario på wii Kjempe artig Ute snør det som pokker.. er så møkka lei vinteren nå... Så da vet man hva man må gjøre i morgen :S måke snø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 27. februar 2011 #12 Del Skrevet 27. februar 2011 (endret) Jeg bor i oppland.. enn du? Ja, vi koste oss kjempe masse Hun og typen har akkurat reist De kom på hjemmelaget pizza og super mario på wii Kjempe artig Ute snør det som pokker.. er så møkka lei vinteren nå... Så da vet man hva man må gjøre i morgen :S måke snø Jeg bor på østlandet Ååh, Wii er kjempe artig da Wii og buzz Hehe.. Men å måke snø er ikke like artig.... Endret 27. februar 2011 av InLoveWithLife Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kissa85 Skrevet 27. februar 2011 Forfatter #13 Del Skrevet 27. februar 2011 Absolutt moro med buzz også ja I dag har det vært mye utedriving, men det har jo ligget på rundt 0 punktet så det har bare vært deilig å være ute Samboeren har måket avtaket vårt også, så når han reiser til oslo igjen i natt så slipper jeg å være bekymret for å våkne med taket i senga :gjeiper: Nå har vi kommet oss inn og begynner å få varme i beina igjen, jeg har satt en bolledeig som hever nå Nam Ha en fantastisk søndagskveld folkens Det skal jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 27. februar 2011 #14 Del Skrevet 27. februar 2011 Åh, nystekte boller er herlig Kos dere masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kissa85 Skrevet 27. februar 2011 Forfatter #15 Del Skrevet 27. februar 2011 Takk prøvde en ny oppskrift jeg fant på klikk.. den smakte mer rundstykker enn boller :/ æsj.. boller skal jo være søte jooo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 27. februar 2011 #16 Del Skrevet 27. februar 2011 Innom og snoker i boken jeg! Synd at bollene ikke ble som ønsket, men da passer uttrykket "bedre lykke neste gang" veldig godt! :happy: Jeg for min del har prøvd uttallige ganger og gitt opp hele bakeprosjektet. I heimen hos oss er det dermed sambo som må ta seg av den slags prosjekter Håper du har hatt en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 27. februar 2011 #17 Del Skrevet 27. februar 2011 Takk prøvde en ny oppskrift jeg fant på klikk.. den smakte mer rundstykker enn boller :/ æsj.. boller skal jo være søte jooo Det er helt sant. De skal helst være litt søte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kissa85 Skrevet 28. februar 2011 Forfatter #18 Del Skrevet 28. februar 2011 Innom og snoker i boken jeg! Synd at bollene ikke ble som ønsket, men da passer uttrykket "bedre lykke neste gang" veldig godt! :happy: Jeg for min del har prøvd uttallige ganger og gitt opp hele bakeprosjektet. I heimen hos oss er det dermed sambo som må ta seg av den slags prosjekter Håper du har hatt en fin helg! Hei Så koselig at du snoker da slikt liker jeg.. hihi.. Ja, kjedelig når de ikke blir som forventet.. menmen.. da bruker jeg de som rundstykker i stedet, så prøver jeg igjen en annen dag Hadde du en fin helg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kissa85 Skrevet 28. februar 2011 Forfatter #19 Del Skrevet 28. februar 2011 Ja, da var det jammen meg mandag igjen :gjeiper: I natt reiste sambo til en ny uke i oslo, og jeg er alene med dyra våre ( som bare ligger å sover) I dag har jeg vært flink og trent bittelitt hhttp://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=542788&st=0&gopid=8948846&#entry8948846jemme her, har ett lite håp om å gå ned litt før sommeren, har endel å gå på for å si det slik Nå er jeg nydusja og hoppet i onepiecen og klar for en slapp kveld Har dere hatt en fin mandag da flickar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 28. februar 2011 #20 Del Skrevet 28. februar 2011 Jeg for min del har hatt en helt ok helg, men har hatt veldig hjemlengsel :gjeiper: Så kjedelig med sambo som pendler så langt da! Er det en midlertidig situasjon, eller er det mer permanent? Slapp kveld i onepiecen hørtes ut som en god plan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå