Gå til innhold

Oppgitt

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, hvordan det?

Skrevet

Er tildels enig med TS. Man bruker ikke 14 000 på å få se et ski vm! Men så er jo jenta kun 10 år da så vi kan jo ikke gi henne skylda.Er foreldrene som burde ta ansvar for dette her...

Skrevet

Jeg tror heller det er smiskingen med kongen TS sikter til. Og DET må jenta ta ansvar for selv. Man smisker ikke med kongelige!

Gjest Blondie65
Skrevet

Nå er jeg helt uinteressert i ski, VM og lignende. Men når jenten selv har spart pengene over 2 år for å kunne dra for å se VM synes jeg det blir noe rart at vi andre skal ha en negativ mening om det.

Jeg kjenner mange som bruker mye mer enn det på en fotball helg i Liverpool eller Manchester ...

Skrevet

Hun skal ikke bruke 14 000 på en billett til VM, har dere ikke lest hele artikkelen? Hun har spart opp penger til reisen, og billett til seg selv og bestefaren(?), og i motsetning til mange andre bortskjemte barn som får alt på et sølvfat, har hun faktisk jobbet og spart penger for å komme til Holmenkollen...

• Liker 4
Skrevet

Hva er det egentlig du reagerer på, trådstarter?

Synes det er kult, jeg. Hvorfor ikke bruke penger på en opplevelse, på noe man interesserer seg sterkt for?

Forøvrig en glimrende måte å lære at man kan oppnå det man ønsker ved å jobbe for det og planlegge. Og at det smaker ekstra godt etter å ha lagt ned innsats.

Mange barn i dag kunne hatt godt av å lære det samme.

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror heller det er smiskingen med kongen TS sikter til. Og DET må jenta ta ansvar for selv. Man smisker ikke med kongelige!

:skratte:

Skrevet

Synes hun var søt, jeg. Skikkelig stå-på-jente :)

• Liker 2
Skrevet

Hva er galt i at hun har jobbet og stått på for å få til en sånn tur?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...