Gå til innhold

SLANKEKRIGEN!


Gjest Drodlebrura

Anbefalte innlegg

Gjest Sus Scrofa

:vekt: KG-GJENGEN MÅ PÅ VEKTA!!! :vekt:

Sus Scrofa- Nå: 72kg. 0kg. Start 28.feb: 72kg/BMI 26,1. Mål 1.juni: 67kg/BMI 24,1.

(0kg= differansen fra start til dagens vekt)

Vi kan selvsagt forandre denne "malen" om andre har gode forslag?

Heisann alle slankere på KG!! :):vinke:

Jeg "meldte" meg akkurat inn i en slanketråd her på forumet,og rett etterpå såg jeg at det fins mange flere lignende tråder for 2,5kg, 5kg, 15kg. Kanskje hadde det vært en idè at vi samla oss om en tråd? Erfaringsmessig både fra KG og andre forum er det en tendens til at mange detter av lasset etterhvert, og det er jo liten vits i å sitte igjen alene i en sånn tråd. Vi trenger jo en motivasjonsgjeng! Til flere vi er, til mer liv blir det i tråden.

Så kom igjen! Uansett om du vil ned 1 eller 20 kg, og uansett hvor lang tid du skal bruke på prosjektet; skriv deg inn her, så kan vi heie på hverandre!! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Emily25

Har egentlig ingen planer om å gå ned, bare bli fastere. Mer fit! Har allerede begynt å løpe lengre turer og trene hardere styrke, men kunne godt trengt litt mer motivasjon. Kostholdet derimot er jeg ikke så flink med... Har ikke så mye penger heller, så har ikke all verdens råd til å kjøpe alt fra bunnen av. Ferdigmat som pyttipanne og slikt er billigere.

Men tips/råd til å roe ned godterisuget og bli sunnere i matveien tas imot!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BRA INITIATIV ! Jeg er med!!

Jeg er 167 og veier i dag 75,9. BMI på 27.

Har som mål å veie 65 kilo en vakker dag, men jeg har lavt stoffskifte ( går på medisiner ) og kiloene sitter som limt fast til kroppen med værste Karlsonlim! Jeg har begynt å trene 2 - 3 ganger i uken. Løper, spinner , langrenn. Skal bli flinkere til å trene styrke også . I tilegg spiser jeg lavkarbo. Kutter ut alt mel, poteter, pasta , ris, brød og frukt.

Er fryktetlig glad i rødvin så drikker det i helger og hender jeg går på en smell med sjokolade i helgen også.

Fristet til å sette meg delmål samme dato som TS her så da blir målet mitt:

69 kilo 01.06.2011

ER så kjipt for de ukene jeg har vært flink å trene så har ikke vekten rikket seg et gram til tider. Er så demotiverende at man kan kaste opp men er jo uansett helsegevinster ved å trene så holder motet oppe. Bare så innmari lei av å føle meg som en vandrende smultklomt å se gravid ut i 6 mnd når det er 6 år siden man fikk barn. Kan liksom ikke skylde på svangerskap lenger heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ned i vekt, men har ikke vekt så bruker målband. Jeg har lavt stoffskifte og endel stresshormoner i kroppen! Maten er justert til et minimum siden jeg forbrenner lite pr dag, så nå er det begynt å skje noe!

Å si at man spiser dårlig fordi man har lite penger er dumt. Har man fryseskap eller kjøper et billig på finn.no kan man lage middager til 10 kr pr stk å fryse ned i små former, akkurat en porsjon.

Kjøp en kalkun og vips så har du 20 middager hvertfall, til 150 kr!

KJempesunt. Du får mye grønnsaker på grønnsaksbua for 45 kr samme psisen som en pose smash sjokolade.

Du får en stor ørret til 29.90 pr kg og kan lage 20 middager der også. En stor sekk med villris koster 70 kr og du har ris i et år!

Det viktigste er helsa vår, og den er verdt å bruke noen kr ekstra på :) Ei fylla koster fort 1000 kr ei helg. Da er sunn mat mer verdt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sus Scrofa

Ojsann! Ble visst opp 0,2kg på meg. Men skal på vekta imorgen også, siden det egentlig er mandager jeg tenkte å veie meg. Så satser på det ser bedre ut da :fnise:

Hvordan går det med dere andre?

Flott om folk kan kopiere den forrige listen når man skal oppdatere seg selv, så har vi alltid den oppdaterte versjonen til slutt :) Sånn som de gjør i prøverforumet, som dennetråden.

:vekt: KG-GJENGEN MÅ PÅ VEKTA!!! :vekt:

Sus Scrofa- Nå: 72,2kg. +0,2kg. Start 28.feb: 72kg/BMI 26,1. Mål 1.juni: 67kg/BMI 24,1.

PostmanPat- Nå: 75,9kg. 0kg. Start 28.feb: 75,9kg/BMI 27. Mål 1.juni: 69kg.

Brukernavn- Nå: 72,2kg. -6,8kg. Start 24. jan: 79kg/BMI 25,5. Mål 1.juni: 65kg/BMI 21,1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest döderlein

Er med!

Begynte for fult på mandag, og har gått ned 1,8 kg allerede! Wi.

Startvekt: 90,8, 167 høy. Altfor mye, men er en grunn til at jeg vil ned mye! Helst 20-30 kg.

Vekt i dag: 89.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sus Scrofa- Nå: 72,2kg. +0,2kg. Start 28.feb: 72kg/BMI 26,1. Mål 1.juni: 67kg/BMI 24,1.

PostmanPat- Nå: 75,9kg. 0kg. Start 28.feb: 75,9kg/BMI 27. Mål 1.juni: 69kg.

Brukernavn- Nå: 70,9kg -8,1. Start 24. jan: 79kg/BMI 25,5. Mål 1.juni: 65kg/BMI 21,1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg med på denne jeg :) Har planer om å gå ned ca 15 kg, men vil ikke sette meg noe tidsmål. Umulig å si hvor fort det går, og jeg vil ikke ta noen usunne snarveier bare fordi jeg skal nå målvekten på en bestemt dato.

Nå: 75kg. -0kg. Start 17.mars:75kg/BMI 25,1. Mål: 60kg/BMI 20.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hiver meg med jeg også! Starta for ei uke sia:

Høyde: 181(Og ja jeg er ei jente)

Oppstart: 86,2 kg. BMI: 26,3.

Nå: 84kg. - 2.2kg. BMI: 25,6.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er med! :)

Jente, 175 cm høy, ca 78 kg (har ikke vekt for øyeblikket)

Mål om å bli fastere i fisken, og ned ca 10 kilo til sommeren ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg med:

Jente 23 år, 170 cm

Ca 15 desember 2010: 96 kg

midje: 95 cm

Nå: 87 kg

Midje: 88 cm

Kuttet ut brus, spiser så sundt som jeg klarer og flere og lengre turer.

Målet er 65 kg, men ikke til sommeren bare.

Delmålet mitt blir å komme ned på 70kg's tallet før sommeren.

Endret av Liiah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sus Scrofa- Nå: 72,2kg. +0,2kg. Start 28.feb: 72kg/BMI 26,1. Mål 1.juni: 67kg/BMI 24,1.

PostmanPat- Nå: 75,9kg. 0kg. Start 28.feb: 75,9kg/BMI 27. Mål 1.juni: 69kg.

Brukernavn- Nå: 70,9kg -8,1. Start 24. jan: 79kg/BMI 25,5. Mål 1.juni: 65kg/BMI 21,1

Missoptimist- Nå: 74kg -1kg. Start 1. mars: 77 kg/BMI 25,7. Mål: 60 kg/BMI 20

Edit: Så man skriver startdato den dagen man la om livsstilen, så jeg har endret på min start :)

Endret av missoptimist
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sus Scrofa- Nå: 72,2kg. +0,2kg. Start 28.feb: 72kg/BMI 26,1. Mål 1.juni: 67kg/BMI 24,1.

PostmanPat- Nå: 75,9kg. 0kg. Start 28.feb: 75,9kg/BMI 27. Mål 1.juni: 69kg.

Brukernavn- Nå: 69,5kg -9,5. Start 24. jan: 79kg/BMI 25,5. Mål 1.juni: 65kg/BMI 21,1

Missoptimist- Nå: 74kg -1kg. Start 17. mars: 75 kg/BMI 25,1. Mål: 60 kg/BMI 20

Jeg er på 60-tallet!! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dette ble nok en tråd hvor en hel haug med mennesker slenger seg med, men tråden dør før man i det hele tatt har kommet i gang. Skjønner ikke poenget jeg da.. :sukk:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Sus Scrofa

Og dette ble nok en tråd hvor en hel haug med mennesker slenger seg med, men tråden dør før man i det hele tatt har kommet i gang. Skjønner ikke poenget jeg da.. :sukk:

Uff!! Det ble visst det. Kjenner jeg har dåååårlig samvittighet... For min del ble hele greia glemt i alt mulig annet som skjedde i livet, så har knapt nok vært på KG den siste mnd. :tristbla:

Og vekta har stått helt stille, evt gått feil vei... Særlig nå etter påska. Sukk!!

Er kjempeimponert over deg, Brukernavn, som har gått ned så mye!! Flinka!! :klappe: Jeg vil også se 60-talet igjen på vekta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...