Gå til innhold

Bulimi

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Har tidligere sletet veldig med bulimi, men vær så godt som frisk i noen år nå.

Har nå fått et skikkelig tilbakefall og er ikke i noe særlig til form. Har nesten ikke fått i meg noe mat denna uka, men bestemte meg igår for å virkelig prøve å i alle fall få i meg et skikkelig måltid hver dag.

Problemet er at nå da jeg har begynt å spise igjen, så er trangen noe helt enorm for å kaste opp, selv om ikke har spist så mye. Sliter også med lysten til å spise noe potetgull og sånn,for å kaste det opp etterpå.

Da jeg skulle lage middag i dag hadde jeg bestemt meg for at jeg kunne spise det jeg hadde lyst på hvis det ble innenfor et vist antall kalorier jeg hadde satt meg. Men nå sto det kcal på den ene pakningen, og jeg fikk helt dilla! Pulsen bare raste avgårde før avgjørelsen var tatt at jeg skulle spise det selv om jeg ikke visste nøyaktig hvor mange kcal dette var.

Noen som har noen tips hvordan jeg skal takle dette?

Og før dere sier noe: Jeg går hos psykolog som vet alt om mine problemer, jeg skal trappe opp med oppfølgning derifra nå og jeg skal snakke med legen det til uka! Så den delen er ordna, dere trenger ikke be meg ordne det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må være noen der ute som har vært i det her som har noen tips??

Er så utrolig lei meg her jeg sitter nå. Har nå sloss en stund for å klare å spise. Og nå da jeg endelig klarer det vil jeg bare kaste opp. Ettersom løsningen med å kaste opp er der har jeg nå veldig lyst å spise chips osv også.

Er så lei meg, vil jo ikke vippe over til den andre siden!! Er da virkelig ikke derfor jeg har kjempet sånn for å klare å spise...

Hva skal jeg gjøre?

Skrevet

Jeg har ingen tips, men jeg er i akkurat samme situasjon som deg. Bortsett fra at jeg ikke går til behandling..

Jeg har en voldsom trang til å finne meg noe mat nå, jeg tenker ostesmørbrød, og så lasse innpå så jeg kan få det opp og glede meg til å spise vanlig frokost imorgen istedet.

De dagene jeg klarer å holde meg, da spiser jeg minimalt. Har spist masse frukt i det siste. Nå er jeg redd frukt og pga sukker-nivået, samme grunn til at jeg sluttet å spise youghurt.

så jatakk, jeg vil også ha tips.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...