AnonymBruker Skrevet 24. februar 2011 #1 Skrevet 24. februar 2011 Jeg har bestemt meg for å begynne med supermat. Kjøpt på helsekost denne herMin lenke. Er det normlat å måtte 2 ern flere ganger daglig. Men diare nesten. Utrolig flaut når jeg var ute i går måtte jeg sikkelig på do så kom det svær promp, uff. Er dette normalt eller er det jeg som ikke tåler den?
Beauté Skrevet 25. februar 2011 #2 Skrevet 25. februar 2011 (endret) Jeg var på Burger King for første gang på gudene vet når. Minst 10 år iallefall. Og for en dritt mat, unnskyld meg. Etterpå så måtte jeg helt sykt på do og det var ikke normalt. Måtte hele tiden på do og det var som sagt IKKE normalt. Nei, takke meg til normal mat og ikke fabrikat dritt. Jeg kommer aldri til å spise på junk food restauranter igjen. Endret 25. februar 2011 av Beauté
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2011 #3 Skrevet 25. februar 2011 Jeg var på Burger King for første gang på gudene vet når. Minst 10 år iallefall. Og for en dritt mat, unnskyld meg. Etterpå så måtte jeg helt sykt på do og det var ikke normalt. Måtte hele tiden på do og det var som sagt IKKE normalt. Nei, takke meg til normal mat og ikke fabrikat dritt. Jeg kommer aldri til å spise på junk food restauranter igjen. Hva i ALLE dager har det med suprmat å gjøre?? Ts, kroppen trenger sakte tilvenning. Går du rett på så vil kroppen reagere fordi det er uvandt for den. Ta et lite tilskudd hver 2 dag og øk inntaket til hver dag etterhvert. Hele tiden lytt til kroppen din. Får du mer luft, så fortsetter du med den mengden du har der og da og venter til kroppen blir normal igjen. Også på'n igjen.
Djungelvrål Skrevet 25. februar 2011 #4 Skrevet 25. februar 2011 Ingen av dere burde ha diare, verken av supermat eller av junk. Ts tåler mest sannsynlig ikke maten. Beaute, hvis du fikk diare av en burger er det mest sannsynlig ikke burgeren som forårsaket det! 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2011 #5 Skrevet 25. februar 2011 Ingen av dere burde ha diare, verken av supermat eller av junk. Ts tåler mest sannsynlig ikke maten. Beaute, hvis du fikk diare av en burger er det mest sannsynlig ikke burgeren som forårsaket det! Det er helt normalt å få litt diare om man starter for raskt og mye med supermat. Er veldig konsentrerte og heftige saker. 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2011 #6 Skrevet 25. februar 2011 Det kan være at du er allergisk eller intolerant for en av ingrediensene, TS.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2011 #7 Skrevet 25. februar 2011 Ts her idag er det mye bedre må ikke på do og magen føles flatere. Den jeg har kjøpt skal regulere fordøyelsen og virke rensende, så det er nok grunnen til diaren. Jeg startet også opp med 2 glass dagen, så det kan hende det var for mye. Jeg trapper ned til et glass om dagen og håper det funker.
ninuska_ Skrevet 19. september 2011 #8 Skrevet 19. september 2011 Tråden er ryddet for reklame, ninuska_, mod
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå