AnonymBruker Skrevet 24. februar 2011 #1 Skrevet 24. februar 2011 Hvordan kjennes en farlig kul i brystet ut? Jeg har kul i begge bryst, men de er på samme plass på hver sin side og like store, så det må vel være muskler eller noe sånn? De har vært der så lenge jeg kan huske.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2011 #2 Skrevet 24. februar 2011 Melkekjertler. Aner ikke ellers. Har spurt om det samme før, men fikk bare uhjelpsomme svar alà "Du bare VET det når du kjenner klumpen/kulen, du bare VET at den ikke hører hjemme der." Øøøh... Det er da ikke garantert, tenker jeg.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2011 #3 Skrevet 24. februar 2011 Ok, bra det ikke bare er meg.. Får vel høre med legen min.. Takk for svar!
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2011 #4 Skrevet 24. februar 2011 Hei! Jeg kan dessverre ikke svare deg, men som du selv er inne på kan du jo spørre legen din? Bare si at du er litt usikker på om du bruker rett teknikk når du undersøker brystene, og om h*n kan vise deg Har egentlig aldri helt visst hva jeg kjente etter jeg heller, men da legen undersøkte sa hun at det nok var melkekjertler (rett under brystvorten), og det var ganske beroligende å høre det fra en fagperson, når man selv er usikker
Marikke Skrevet 25. februar 2011 #5 Skrevet 25. februar 2011 (endret) Det er viktig å undersøke brystene på riktig måte. Hvis du klemmer dem mellom tommelen og de andre fingrene, vil mye av det normale vevet kjennes ut som kuler. Her er link til en fin nettside som beskriver noen gode metoder for undersøkelse av brystene, inkludert en fin og informativ video: Link Edit: Det var vel egentlig denne linken jeg mente å poste, men den den forrige linker direkte til videoen. Endret 25. februar 2011 av Marikke
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå