Supraspinatus Skrevet 24. februar 2011 #2 Skrevet 24. februar 2011 Noen som har en oppskrift på burritos? Burritos
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2011 #3 Skrevet 24. februar 2011 Burritos Så fiffig, altså! La oss like godt legge ned hele matforumet, da.
Minnimusepus Skrevet 24. februar 2011 #4 Skrevet 24. februar 2011 Rema1000 har en oppskrift som ser ganske god ut Har bare sett den på reklamen, tror du kan finne den på rema1000.no Lurte på å prøve den i helgen vi også.
Supraspinatus Skrevet 24. februar 2011 #5 Skrevet 24. februar 2011 Så fiffig, altså! La oss like godt legge ned hele matforumet, da. Du er ikke så tøff når du ikke tør å rette kritikken med brukeren din. TS bad om oppskrifter, jeg gav oppskrifter i fleng. Jeg kan faktisk komme med enda flere oppskrifter: Burritos med video-oppskrift
FruFryd Skrevet 24. februar 2011 Forfatter #6 Skrevet 24. februar 2011 (endret) Jeg har googlet da Det jeg er ute etter er en oppskrift du er tilfreds med, som du/dere liker. Helst med kjøtt (ikke kjøttdeig) og krydder/grønnsaker så en kan lage det selv. Gjerne med tilbehør og hvordan den blir servert. Fant ikke noen oppskrift på rema1000.no Endret 24. februar 2011 av FruFryd
Gjest Belle Gunnes Skrevet 25. februar 2011 #7 Skrevet 25. februar 2011 Jeg lager helt vanlige burritos, med kjøttdeig og innimellom kyllingkjøtt elle gris. Bruker bare de vanlige krydderposene. Har oppi rødløk og purreløk, litt mais, gjerne bønnestuing, litt revet ost, salsa, guakamole og litt creme freshe. Og så ruller jeg de sammen og har de oppi en ildfast form og har cheddar oppå. Gratinerer burritosen i ovnen og har på litt mer creme fresh, purreløk og salsa oppå. Og serverer dette. Namnamm. (andre ganger legger jeg bare masse nachochips i formen og legger kjøtt og tilbehør oppå og topper med cheddar og gratinerer dette)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå