Gå til innhold

Jeg tiltrekkes menn med underbitt..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg merker jeg blir tiltrukket av menn som har underbitt, trenger ikke være kjempe mye med både de med litt og mye. Jeg har en tendens til å bli betatt av dem og synes de er kjekke. De må selvsagt se kjekke ut ellers i ansiktet også, men underbitt er altså noe jeg blir tiltrukket av.

Dette oppdaget jeg ikke før bare for noen mnd siden da jeg plutselig innså at underbitte menn er de jeg ser på med og er de jeg har vært forelsket i før.

Kan det ha noe med at kjeven til menn er noe vi evolusjonært sett tiltrekkes av? At det viser maskulinitet? Akkurat som ryggen til menn og musklene deres osv?

Men jeg har aldri hørt om andre som snakker om dette så er det fler her som faktisk blir tiltrukket av underbitt? Haha uff, merkelig tema kanskje :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*ser på med = ser må mest, skulle det stå

Skrevet

Mange menn som går rundt med underbitt?

Aldri lagt merke til noen..

Skrevet

*ser må mest= ser på mest, skulle det egentlig stå! Haha sorry, fingrene krysser hverandre litt feil på tastaturet idag gitt :P

Men ja, back to underbitt..

Skrevet

Mange menn som går rundt med underbitt?

Aldri lagt merke til noen..

Bruce springsteen... Ikke at du har sett han på gaten da.. ;)

Gjest Dr Besserwisser
Skrevet

Dette går i bølger og er bare en fiks fantasi du har. Har merket at det på en måte er trendy med litt underbitt for tiden. Tipper det er pappan til Hannah Montana som er årsaken. For en tid tilbake åpnet Bruce Willits markedet for blanke skaller. Sånn er det bare takket være tv'n.

Skrevet (endret)

Å tenne på noe er ikke noe man gjør fordi det er trendy, hallo...

Endret av TuridS
Skrevet

Det er jo ikke uvanlig med underbitt, egentlig.

Kanskje kvinner tiltrekkes av det, fordi menn blir underbitt om de slikker nok, og kvinner blir overbitt om de suger nok? :klo:

• Liker 2
Skrevet

haha hæ?? Det har ingenting med suging og slikking å gjøre.. :skratte: Hvordan i all verden kommer du frem til en sånn beslutning?

Det har noe med at kjevebeinet til menn fremstår mer enn kvinners, og det blir da et tegn på maskulinitet.

suging og slikking? Nei når får du gi deg...

Skrevet

Visste du ikke det? At jo mer du suger, jo mer overbitt får du? HELT sant!

• Liker 3
Skrevet

for no tull..

og om det hadde vært slik så er det ingen i denne verden som suger og slikker så mye at skjelettet beveger seg.

Håper ingen som kommer innom tråden er dumme nok til å tro på det du sier der kateW

Skrevet

for no tull..

og om det hadde vært slik så er det ingen i denne verden som suger og slikker så mye at skjelettet beveger seg.

Håper ingen som kommer innom tråden er dumme nok til å tro på det du sier der kateW

Nå har ikke bittstilling noe med skjelettet å gjøre da, men. Tannstillingen kan endres av press, selvfølgelig, ellers ville det jo ikke hjelpe med regulering.

Skrevet

Enig med Kate. Jeg har slikket mye, både ostehøvler og mus, og har gått fra overbitt til underbitt.

Skrevet

Ehh underbitt og overbitt har da så absolutt alt med skjelett å gjøre.

Bittstilling er ikke underbitt og overbitt, det er bare hvordan tenna er plassert i tannkjøttet. Men selve under/overbitt er forårsaket hvordan skjelettet er.

Skrevet

Facepainter, skjerp deg a..

• Liker 1
Gjest Applestore
Skrevet

jeg hadde overbitt før regulering, men kan ikke huske å ha sug så mange pikker når jeg var liten?? :klo:

Gjest Tannlegen
Skrevet

jeg hadde overbitt før regulering, men kan ikke huske å ha sug så mange pikker når jeg var liten?? :klo:

Nei, da sugde du smukker. Ellers, er det veldig viktig at det er lik arbeidsfordeling i et parforhold slik at munnene passer sammen til et kyss.. :popcorn:

• Liker 1
Skrevet

Jeg trodde det var først og fremst penger damer ble tiltrukket av?

Skrevet

Tror du tenner på neandertalere :D Så du ser litt bakover, evolusjonistisk sett xD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...