GĂ„ til innhold

Bilderammer i serie?

Fremhevede innlegg

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Jeg har en lang lys vegg med en lang hvit TV-benk (og en TV) og over TV'n har jeg ett bilde jeg har printet ut pÄ lerret. Dette er hovedfokus i leiligheten min og bildet er tatt av meg og betyr veldig mye for meg. Men jeg trenger flere bilder pÄ denne veggen i samme hÞyde og samme stÞrrelse.

SĂ„ ikveld har jeg printet ut en del kunst fra nettet (I just loooove Google pic search) Alle i samme stil men forskjellige kunstnere (for private use only)

Lerretbilde skal fortsatt vÊre hovedbilde og dette er A4++ - de bildene jeg har printet ut er alle i A4 format. Lerretbildet inneholder mye sort, sÄ jeg tenker pÄ sort paspartouramme pÄ de andre bildene ogsÄ. Men jeg lurer litt pÄ en lÞsning der alle bildene henger pÄ en lang 'remse'. At det blir mer helhet i dette. Lurer litt pÄ Ä stifte opp sort filt tvers over veggen og henge bildene pÄ dette? Men er redd det blir for hardt.

Veggen er sÄ lang og hvit. Og jeg Þnsker en mer helhetlig vegg.

Er det noen som har sett en slik lÞsning? Sett bilder av det? Kan det gÄ eller vil den sorte 'stripa' med bilder pÄ veggen bli for hard?

Æsj dette ble vanskelig Ă„ forklare merker jeg :gjeiper:

Ellers er det mulig Ä sette opp en ramme pÄ tvers med plass til tre A4 bilder i stÄende format. Noen som vet om noen som selger slikt?

Videoannonse
Annonse
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Og mens jeg sitter her og klÞr meg i hodet, sÄ fant jeg denne pÄ IKEA

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/30152596

Men to slike etter hverandre, sÄ kan det bli OK :jepp: Da mÄ jeg bare sette bildene inn i en ramme fÞrst og sÄ plassere bildene oppÄ denne bildelista.

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Oki dette blir min egne lille egotrÄd :fnise: Men det ble knallbra med bildelisten og jeg kan ikke fatte hvorfor jeg ikke har tenkt pÄ dette fÞr :fnise:

To lange bildelister, men bilder, litt stafasje og en kul klokke.

Skrevet

Etter bildene pÄ facebook Ä dÞmme, synes jeg det ble veldig stilig slik du hadde gjort. Tror at om du hadde hengt opp en sort filtbit, ville dette blitt noe uryddig og gjort leiligheten din "mindre" - tror jeg da. Godt mulig det hadde fungert, men jeg synes den lÞsningen du har nÄ virker veldig bra.

Bare et lite innspill i din lille egotrÄd :sjenert:

Gjest Belle Gunnes
Skrevet
:fnise: Helt greit det. Du vet jo hvordan det ser ut her ogsÄ sÄ :fnise: Det er endret litt siden bildene kom ut pÄ FB. Til det bedre.

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...