Gjest Belle Gunnes Skrevet 23. februar 2011 #1 Skrevet 23. februar 2011 Jeg har en lang lys vegg med en lang hvit TV-benk (og en TV) og over TV'n har jeg ett bilde jeg har printet ut pĂ„ lerret. Dette er hovedfokus i leiligheten min og bildet er tatt av meg og betyr veldig mye for meg. Men jeg trenger flere bilder pĂ„ denne veggen i samme hĂžyde og samme stĂžrrelse. SĂ„ ikveld har jeg printet ut en del kunst fra nettet (I just loooove Google pic search) Alle i samme stil men forskjellige kunstnere (for private use only) Lerretbilde skal fortsatt vĂŠre hovedbilde og dette er A4++ - de bildene jeg har printet ut er alle i A4 format. Lerretbildet inneholder mye sort, sĂ„ jeg tenker pĂ„ sort paspartouramme pĂ„ de andre bildene ogsĂ„. Men jeg lurer litt pĂ„ en lĂžsning der alle bildene henger pĂ„ en lang 'remse'. At det blir mer helhet i dette. Lurer litt pĂ„ Ă„ stifte opp sort filt tvers over veggen og henge bildene pĂ„ dette? Men er redd det blir for hardt. Veggen er sĂ„ lang og hvit. Og jeg Ăžnsker en mer helhetlig vegg. Er det noen som har sett en slik lĂžsning? Sett bilder av det? Kan det gĂ„ eller vil den sorte 'stripa' med bilder pĂ„ veggen bli for hard? Ăsj dette ble vanskelig Ă„ forklare merker jeg :gjeiper: Ellers er det mulig Ă„ sette opp en ramme pĂ„ tvers med plass til tre A4 bilder i stĂ„ende format. Noen som vet om noen som selger slikt?
Gjest Belle Gunnes Skrevet 23. februar 2011 #2 Skrevet 23. februar 2011 Og mens jeg sitter her og klÞr meg i hodet, sÄ fant jeg denne pÄ IKEA http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/30152596 Men to slike etter hverandre, sÄ kan det bli OK Da mÄ jeg bare sette bildene inn i en ramme fÞrst og sÄ plassere bildene oppÄ denne bildelista.
Gjest Belle Gunnes Skrevet 25. februar 2011 #3 Skrevet 25. februar 2011 Oki dette blir min egne lille egotrÄd Men det ble knallbra med bildelisten og jeg kan ikke fatte hvorfor jeg ikke har tenkt pÄ dette fÞr To lange bildelister, men bilder, litt stafasje og en kul klokke.
Green Lady Skrevet 25. februar 2011 #4 Skrevet 25. februar 2011 Etter bildene pÄ facebook Ä dÞmme, synes jeg det ble veldig stilig slik du hadde gjort. Tror at om du hadde hengt opp en sort filtbit, ville dette blitt noe uryddig og gjort leiligheten din "mindre" - tror jeg da. Godt mulig det hadde fungert, men jeg synes den lÞsningen du har nÄ virker veldig bra. Bare et lite innspill i din lille egotrÄd
Gjest Belle Gunnes Skrevet 25. februar 2011 #5 Skrevet 25. februar 2011 Helt greit det. Du vet jo hvordan det ser ut her ogsÄ sÄ Det er endret litt siden bildene kom ut pÄ FB. Til det bedre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ