Gjest Belle Gunnes Skrevet 23. februar 2011 #1 Skrevet 23. februar 2011 Jeg har en lang lys vegg med en lang hvit TV-benk (og en TV) og over TV'n har jeg ett bilde jeg har printet ut på lerret. Dette er hovedfokus i leiligheten min og bildet er tatt av meg og betyr veldig mye for meg. Men jeg trenger flere bilder på denne veggen i samme høyde og samme størrelse. Så ikveld har jeg printet ut en del kunst fra nettet (I just loooove Google pic search) Alle i samme stil men forskjellige kunstnere (for private use only) Lerretbilde skal fortsatt være hovedbilde og dette er A4++ - de bildene jeg har printet ut er alle i A4 format. Lerretbildet inneholder mye sort, så jeg tenker på sort paspartouramme på de andre bildene også. Men jeg lurer litt på en løsning der alle bildene henger på en lang 'remse'. At det blir mer helhet i dette. Lurer litt på å stifte opp sort filt tvers over veggen og henge bildene på dette? Men er redd det blir for hardt. Veggen er så lang og hvit. Og jeg ønsker en mer helhetlig vegg. Er det noen som har sett en slik løsning? Sett bilder av det? Kan det gå eller vil den sorte 'stripa' med bilder på veggen bli for hard? Æsj dette ble vanskelig å forklare merker jeg :gjeiper: Ellers er det mulig å sette opp en ramme på tvers med plass til tre A4 bilder i stående format. Noen som vet om noen som selger slikt?
Gjest Belle Gunnes Skrevet 23. februar 2011 #2 Skrevet 23. februar 2011 Og mens jeg sitter her og klør meg i hodet, så fant jeg denne på IKEA http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/30152596 Men to slike etter hverandre, så kan det bli OK Da må jeg bare sette bildene inn i en ramme først og så plassere bildene oppå denne bildelista.
Gjest Belle Gunnes Skrevet 25. februar 2011 #3 Skrevet 25. februar 2011 Oki dette blir min egne lille egotråd Men det ble knallbra med bildelisten og jeg kan ikke fatte hvorfor jeg ikke har tenkt på dette før To lange bildelister, men bilder, litt stafasje og en kul klokke.
Green Lady Skrevet 25. februar 2011 #4 Skrevet 25. februar 2011 Etter bildene på facebook å dømme, synes jeg det ble veldig stilig slik du hadde gjort. Tror at om du hadde hengt opp en sort filtbit, ville dette blitt noe uryddig og gjort leiligheten din "mindre" - tror jeg da. Godt mulig det hadde fungert, men jeg synes den løsningen du har nå virker veldig bra. Bare et lite innspill i din lille egotråd
Gjest Belle Gunnes Skrevet 25. februar 2011 #5 Skrevet 25. februar 2011 Helt greit det. Du vet jo hvordan det ser ut her også så Det er endret litt siden bildene kom ut på FB. Til det bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå