AnonymBruker Skrevet 23. februar 2011 #1 Skrevet 23. februar 2011 Jeg har hatt vanskeligheter med å finne frem til godsakene på de gamle nettsidene, men de nye er jo helt umulige å navigere på! Jeg finner knapt frem til noe, og da finner jeg ikke de relaterte produktene, eller veien tilbake...
FantasDick Skrevet 24. februar 2011 #2 Skrevet 24. februar 2011 Er vel ikke rart du hadde vanskeligheter med å finne fram på de gamle nettsidene; klikk. Beklager.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2011 #3 Skrevet 26. februar 2011 Jeg syns det er helt greit å navigere frem og tilbake og finne frem til produkter. Der i mot syns jeg det er måte på hvor mye redigering man skal bruke på modellene. De to modellene jeg har lagt merke til blir brukt står helt likt på alle bildene, klærne er bare "limt på" ser det ut til.. Så da lurer jeg på hvor mye de har gjort med kroppene til modellene. De ser ut som plastikk dukker rett og slett!
Persille Skrevet 27. februar 2011 #4 Skrevet 27. februar 2011 Jeg liker det, jeg Men så er jo jeg en sucker for nye ting da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå