AnonymBruker Skrevet 14. februar 2011 #1 Skrevet 14. februar 2011 Er det bare meg som hater H&M sitt nye design på nettbutikken eller? Før var det jo så greit og oversiktlig. Nå er det bare rot!!!!
Gjest kml Skrevet 14. februar 2011 #3 Skrevet 14. februar 2011 Jeg hater det også! Har sendt to svar på spørreundersøkelser om hvor mye jeg hater designet, og trenger flere til å sende mail til dem! Jeg handlet der ooofte, kanskje en tusen i mnd (som er mye når jeg er student), nå holder jeg meg unna på prinsipp. Bedriten ide å droppe å vise klærne på levende modeller og heller spare penger. Hvorfor trenger hm å spare penger?
Kirby Skrevet 14. februar 2011 #5 Skrevet 14. februar 2011 Liker det ikke helt, men ser gjerne en mellomting mellom det gamle og det nye. Liker at man kan lage looks og se plaggene fra flere vinkler, men savner ønskelisten!
LilleMink Skrevet 14. februar 2011 #6 Skrevet 14. februar 2011 Enig i at det har blitt ræva! Før var det så oversiktlig, nå er alt bare rot. Bildene ser så fake ut og. Finner nesten ingen klær som tiltaler meg lenger. Orker ikke bestille derifra. 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2011 #7 Skrevet 14. februar 2011 TS her.. Før så brukte jeg minst 2000 kr i mnd der, men etter designet ble fucka har jeg ikke brukt ei krone! Merker det godt på lommeboka, men garderoben min er ikke så fornøyd. Er ikke garderoben min fornøyd, er ikke jeg heller fornøyd
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2011 #8 Skrevet 14. februar 2011 Jeg er helt enig. Det er tungvint, vanskelig å finne frem der inne og outleten er blitt en vits. 90% av plaggene som ligger der er ikke å få kjøpt i nettbutikken lengre men det finner man ikke ut før man har klikket seg inn på produktet. Håper de ordner opp ellers har de mistet nok en god kunde
Guriane Skrevet 14. februar 2011 #9 Skrevet 14. februar 2011 Helt enig i at det er blitt dårligere. Fryktelig uoversiktelig og rotete.
Mischa Skrevet 15. februar 2011 #10 Skrevet 15. februar 2011 Jeg er også veldig misfornøyd Det gamle var kanskje kjedelig, men veldig oversiktlig og greit å bruke! Jeg har heller ikke brukt en krone etter at det nye designet kom på plass.. Føler meg litt som en gammel tante som ikke liker forandringer da 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2011 #11 Skrevet 15. februar 2011 Hater også den nye siden, gidder ikke bruke tid innpå der lenger, bare rot og frustrasjon. Bildene ja.. Én modell i én posisjon, også legger de digitalt forskjellige klær oppå henne, til hvert bilde. Det ser helt snålt ut. Savner det gamle!! Skjønner ikke helt hva de tenkte med jeg... Never change a winning team. 1
Stellia Skrevet 15. februar 2011 #12 Skrevet 15. februar 2011 Liker det heller ikke. Vanskelig å se hvilke varer som er nye.
One Skrevet 15. februar 2011 #13 Skrevet 15. februar 2011 Har ikke prøvd det så mye, men nå synes jeg det litt for mye av det gode nå. Irriterer meg bl.a. at hvis jeg f.eks ser på bukser og deretter går inn på kjoler, forvinner ikke siden med bukser automatisk. Det jeg liker godt er at jeg synes det er bedre bilder av klær og tilbehør.
ondebanan Skrevet 16. februar 2011 #14 Skrevet 16. februar 2011 På noen områder er den bedre, men det er så utrolig frustrerende at 99% av klærne de viser frem er utsolgt. Kan vel ikke være SÅ vanskelig å ta dem bort vel? Har forøvrig også vært en storforbruker av hm.com jeg også, men har ikke brukt ei krone etter designomleggelsen jeg heller. Mest fordi alt jeg vil ha er utsolgt og at jeg blir så snurt av det. Tror de må ha tapt en del på det?
Vulpes Skrevet 16. februar 2011 #15 Skrevet 16. februar 2011 Har ikke prøvd det nye designet så mye ennå, men hittil synes jeg det ser fint ut.
Gjest kml Skrevet 16. februar 2011 #16 Skrevet 16. februar 2011 Poenget er vel at alle modellene står i samme posityr, de bare endrer huet på de hvis man vil det. Det blir stivt og fake. Alle burde si ifra til hm om dette og få tilbake den gamle siden.
Kirby Skrevet 16. februar 2011 #17 Skrevet 16. februar 2011 Fikk nettopp en mail fra H&M med spørreundersøkelse om akkurat dette, så om dere er registrert kan dere sjekke mailen deres og fortelle dem akkurat hva dere mener
FantasDick Skrevet 17. februar 2011 #19 Skrevet 17. februar 2011 Hm, jeg er skeptisk. Tullete menyer, kikker man på flere (mange) farger av et plagg må man klikke seg helt tilbake eller begynne "på nytt", forsøker å legge ting i handlekurven, men de dukker ikke opp i kassen, bildene ser "rare" ut - synes ikke klærne blir vist ordentlig osv.
Mischa Skrevet 17. februar 2011 #20 Skrevet 17. februar 2011 Jeg har også svart på undersøkelsen. Virker som de er litt tvilende til sine egne endringer ettersom de ønsker så mange tilbakemeldinger.. Jeg burde vel egentlig stilt til dybdeintervju på kontoret deres, men mener det ligger ved utkanten av Oslo?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå