Gå til innhold

vil ned i vekt :/


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

HeiHei :)

Jeg er en jente, 15år.

Jeg er ca 160 høy og veier 55 kilo..

Jeg vil så gjerne gå ned 10 kilo sånn at jeg er nede på 45, men har prøvd så å si alt og ingen ting funker :/

Spiser sunt så å si hele tia, spiser aldri godteri, og holder meg unna lyst brød, og andre ting som man kan legge på seg av, har holdt på med dette i ca 1-2 år husker ikke helt..

Jeg går til og fra skolen hver dag, dette tar ca en halvtime hver vei hvis jeg går fort.

Trener nesten hverdag også, på trenings-sykkel og styrke, og jogger på sommeren.

Jeg har leeeeeeeeeeeenge vært missfornøyd med vekten min, kan faktisk ikke huske sist gang jeg ikke brydde meg om vekta, jeg er ofte deprimert over dette, og prøver å legge disse tankene bort, men det er ikke så lett som man tror.. Har vært borti litt spiseproblemer før også, har kastet opp etter maten, og prøvd å ikke spise, vet dette er UTROLIG dumt! men noen ganger virker det som den eneste løsningen.. Jeg vil såå gjerne gå ned litt, eller få noen tips til hvordan man kan akseptere seg selv for hvordan man er.. så hvis noen har noen tips til meg så blir jeg utrolig glad :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når jenter blir 14-15-16 år får de kvinnelige former, hofter, lår, og de går opp i vekt. Sånn skal det være! 55 kg er IKKE for mye! 45 er derimot veldig lite etter min mening... Du er 15 og kroppen din vokser fortsatt, den er ikke tjent med en slankekur! Du er i ferd med å bli en kvinne, med kvinnelige, fine former. Da må du nødvendigvis veie mer enn du gjorde da du var 13-14 :) Det er bare et tegn på at du blir voksen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar<3

Skal virkelig prøve så godt jeg kan å endre tankegangen min! men er ikke alltid så lett .. :/

Men skal virkelig prøve!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi anser ditt ønske om vektnedgang som noe du bør revurdere sterkt, og anbefaler å snakke med helsesøster eller fastlege. Tråden stenges.

SportyShorty, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...