Gå til innhold

MAX eller FEM?


Pingting

  

48 stemmer

  1. 1. Hvilken kanal identifiserer du deg mest med?

    • FEM
      11
    • MAX
      19
    • Begge
      7
    • Ingen av dem
      11


Anbefalte innlegg

Jeg ser gjerne på begge kanalene. De programmene jeg ser ofest; TBBT, CSI, How to look good naked, Modell på en dag/True Beauty/35 +.

Jeg er veldig jentete når det kommer til klær/sminke osv, så de programmene jeg ser jeg mye på, men ellers er det programmer som stort sett sendes på "mannekanaler" det går i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker begge kanalene, men hvis jeg skal velge en må det nok bli FEM. Må ha med meg One tree hill, Unge mødre, Legene og Mitt tenåringsliv :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mari kontrari

Egentlig MAX, for den sender flere serier jeg følger, eller har fulgt, med på, men siden jeg stort sett ser disse på DVD eller laster ned, så blir det likevel FEM, siden jeg pleier å se medium når jeg kommer på det. Av en eller annen grunn syns jeg familien i den serien føles så ekte oppi alt det overnaturlige, sammenlignet med nesten alle andre tv-serier fylt med perfekte mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm.. ser ingen av seriene utenom Big Bang Theory en gang i blandt, så må vel bli Max.

Det hadde nok egentlig vært mest riktig med 'ingen av delene' :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikkje overbegeistra for nokon av dei.

Ser litt på Unge Mødre innimellom, men elles er det ingen av programma på FEM som fengar meg. På MAX tykkjer eg CSI er ein fin serie.

Ser stort sett berre på NRK - nyheiter, sport og gullrekka... :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så uheldig å ha Viasat, og de har FEM men ikke Max. :kjefte: Jeg hater FEM intenst, og jeg er enig i at de er en fornærmelse mot oss kvinnfolk. All den overnaturlige bullshit de serverer der kunne vært greit, dersom de også hadde presentert et vitenskapelig motstykke. Men all svadaen blir stående uimotsagt. Det er vel derfor jeg storkoste meg den gangen hun trønderskrika dreit seg ut i kornsirkelen til Stephen Fry.

Men...jeg ser på FEM en gang i uka, for av en eller annen merkelig grunn, så viser de The Graham Norton :hjerte: show.

Egentlig ser jeg mest TV på nett, og britiske Dave er favoritten. Den kan ses her.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

The Graham Norton show vises på TVNorge også. Reprisen vises vel på FEM.

Jeg ser visst mest på MAX når jeg tenker meg om. De har jo så mange kule programmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Graham Norton show vises på TVNorge også. Reprisen vises vel på FEM.

Det har du nok rett i, jeg pleier å se det natt til mandag, og det er kanskje reprise av det som sendes på fredager.

Endret av Meaty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Ingen av dem. FEM har for mye dilldall som jeg ikke liker (kjolestyr,sminkestyr bli penere ,bli bedre slank deg her og der opplegg)

For meg forteller kanalen at damer i dag ikke er pene nok,bra nok, osv osv.

FEM Har fått for mye østrogen

MAX har kun et par serier som jeg synes er ok,men mye repriser og teite serier som jeg styrer langt unna

Endret av Kårky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Vamp¤

Jeg ser mest på MAX. Synes de har underholdning som passer mine interesser. Ser sjelden på FEM egentlig. Bruker å like programmer om det overnaturlige men blir liksom ikke fenget av det som er på FEM-kanalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Jeg ser ikke så mye på TV, men FEM ser jeg iallefall aldri på. Forferdelig kanal med bare søppel, hater alle de "overnaturlige" greiene.

Jeg har dessverre ikke MAX, men jeg laster ned Big Bang Theory, Spartacus og Top Gear. Så hvis jeg hadde hatt den så hadde jeg nok likt den bedre enn FEM.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ble skikkelig skuffet over FEM da jeg fikk den i forrige uke :S

Så Max :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del, så må jeg si MAX. Uten tvil. Jeg er på grensa til å ta FEM som en personlig fornærmelse, til tross for at jeg vet den spiller bevisst på stereotyper. Og tiltross for at den faktisk har et par programmer jeg godt kunne sett på.

Selv om jeg er kvinne, så er jeg faktisk interessert i andre ting enn lettsinnet sladder, drama og reality. Og hvorfor skal det stappes fullt av overnaturlige, virkelighetsfjerne og "åndelige" vissvasseprogrammer som ikke har en eneste realitetssjekk bare fordi det er for kvinner? Det er faktisk noen av oss som er interessert i fakta og virkeligheten også. Hvorfor får gutta de virkelig gode dramaene, de faktanære dokumentarene, tyngre dramaer og den virkelig vittige humoren?

ENIG!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FEM.

Jeg er ikke opptatt av biler, motor og sport, så da faller flere av MAX-programmene bort for min del.

FEM har sykt mye søppel og drit, men noe av dette søppelet er ganske underholdende ;) Unge Mødre og Vampire Diaries for eksempel, enkel underholdning når man ikke orker å se på noe seriøst.

De overtroiske tulleprogrammene gidder jeg derimot ikke se på, jeg fnyser bare av reklamene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...