Gå til innhold

Eldre menn

Fremhevede innlegg

Skrevet

:)

Jeg er en ung kvinne helt i begynnelsen av 20-åra.

Jeg synes eldre menn er mye mer sexy enn de på min alder.

Og jeg leser visse steder at det er ganske vanlig.

Dette handler altså ikke om min sære seksuelle tiltrekning, men mer om en litt usikker jente.

Jeg er pen og merker ganske ofte at menn blir betatt. Enten at de flørter og ber meg ut. Eller hvis vi kjenner hverandre bedre så er de mer subtile og stirrer mer.

Jeg veit ikke, men jeg har en følelse av når noen tiltrekkes av meg. De gangende det er menn i aldersgruppen 35-60 blir jeg veldig yr. Men jeg tør jo aldri gjøre noe med det. Jeg er vel redd for å være dum eller lignende.

Hvis jeg vil gå videre, hvordan burde jeg gjøre det? Eller burde jeg ikke? Er følelsen av at de er interessert reell tror dere forresten eller er det min egen tiltrekning som lurer meg? Vanligvis får jeg følelsen av at de er interessert hvis de ser uvanlig mye og lenge på meg, retter kroppen mot meg, prøver å være hyggelige eller morsome eller flinke (imponere på en eller annen måte) og at de alltid vil hjelpe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.

Endret av runekki
Skrevet

Hvis det nå er alvorlig ment, så blir du nok overrent av tilbud bare du går på en datingside og setter ønsket alder tilsvarende. Og tar du kontakt med de også så er det iallefall bankers, hehe.

Cheers!

-runekki

;-)

Hehe. Det er alvorlig ment ;)

Jeg synes ikke noe om nettdating. Jeg har prøvd det, men alle mennene er så masete og det blir ingen spenning. Det blir for meg veldig lite tennende. Men det gjør det jo vanskligere også. De eldre mennene som tenner meg kjenner jeg litt. For eksempel fra jobb-, trenings- eller skole-sammenhenger.

Skrevet

Forresten, jeg vet ikke om det betyr noe. Men jeg er smart og har allerede en bachelor. Har til og med gitt ut en bok. Jeg har mye å fare med og er ikke bare interessert i McDonalds og øl. Jeg tenker at det er greit å ha litt like interesser. Selv om jeg selvfølgelig ikke har hatt så mye tid til å lære ting, så vil jeg jo ikke bare være en dum, ung jente. Eller betyr dette ingenting for menn?

Gjest Katten.
Skrevet

Er jo ikke verre å spørre dem på en kopp kaffe, eller noe? Da merker man godt temperaturen.

Skrevet (endret)

.

Endret av runekki
Skrevet

Er jo ikke verre å spørre dem på en kopp kaffe, eller noe? Da merker man godt temperaturen.

Det høres jo bra ut. Men er det ubehagelig for ham å bli bedt ut? Eller vil han liksom le av meg? Hva vil en eldre mann føle om det?

Gjest Footloose
Skrevet

Jeg gjør bare det samme som jeg ville gjort om fyren var 20, øyekontakt, smil og be ham på kaffe. Slår aldri feil.

Skrevet

Jeg gjør bare det samme som jeg ville gjort om fyren var 20, øyekontakt, smil og be ham på kaffe. Slår aldri feil.

Kan du fortelle mer konkret hva du gjorde og hvordan han reagerte? Eller blir det for personlig?

Gjest Footloose
Skrevet

Neida spør i vei. Jeg gjør sjeldent mere enn det jeg skrev over. Erfaringen min er at eldre menn liker det samme som yngre menn når det kommer til flørting. De er sjeldent interessert i langvarige forhold og barn fordi de allerede har vært igjennom det, men for min del så spiller ikke det særlig stor rolle.

Skrevet

Neida spør i vei. Jeg gjør sjeldent mere enn det jeg skrev over. Erfaringen min er at eldre menn liker det samme som yngre menn når det kommer til flørting. De er sjeldent interessert i langvarige forhold og barn fordi de allerede har vært igjennom det, men for min del så spiller ikke det særlig stor rolle.

Takk!

Det er jo logisk at de ligner andre menn, men det er alikel litt skumlere :sjenert:

Gjest Footloose
Skrevet

Heller det motsatte, nå generaliserer jeg veldig, det finnes jo ikke bare èn type "eldre menn"

men de jeg har vært med har vært enklere å få kontakt med enn de yngre, de eldre er modigere og sikrere på seg selv så viser du med blikk, smil og holdning at du er interrestert, så kommer de som regel bort til deg om de er single:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...