Gå til innhold

Når du er 75+ år

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når du er 75-80+ år, ser du for deg at du fortsatt sitter på kg og fjoller på generelt, diskuterer nyheter på aktuelt, diskuter barn og familie eller barnebarn kanskje det blir på barn og familie forumet og diskuterer peniser og vaginaer på sexforumet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke?

• Liker 1
Skrevet

Nei, innen jeg har rukket å bli 70+ er internett i en annen fase, og jeg sitter heller på "alienbook" å chatter med mine nye venner på vår felles planet Mars ;)

Gjest Valiant
Skrevet

Vel for og svare på det må man anta at man skal leve til man er 75-80 år noe som langt fra er sikkert

uansett svaret på det du spør om er nei

Skrevet

Vel...nei. Da håper jeg at jeg er ute og kjører rulator-race med permanent-banden min på godværsdagene, og ellers er altfor opptatt med å stelle de 40 feite kattene mine :gjeiper: med andre ord håper jeg at jeg har litt for mye liv til å gidde å sitte foran skjermen.

• Liker 2
Skrevet

Å herregud! :omg:

*skaviseeeee.... logg ut-knappen, hvor* :sjenert::pisk:

Skrevet

Nei, innen jeg har rukket å bli 70+ er internett i en annen fase, og jeg sitter heller på "alienbook" å chatter med mine nye venner på vår felles planet Mars ;)

Hoho jeg skal skaffe meg spacebook når jeg er så gammel, via telepatiteknologi :D

Gjest Belle Gunnes
Skrevet (endret)

Nei da er jeg ute på rulatorrace og disser ungdommen, mens jeg babler skit med mine 'samboere' i bokollektivet for de eldre gale, som fortsatt har masse liv igjen i seg.

Men jeg er nok alikevel involvert i sosiale medier og later som jeg er 20 år og forteller om heftig sex og heite mannfolk. Men KG er ant død og begravet og nye sosiale medier er mer aktuelle.

Endret av Belle Gunnes
  • Liker 1
Gjest Sommertid
Skrevet

Om kg enda lever vil jeg være her inne å være den sære gamle kjerringa med alle de bisarre sexopplevelsene og de merkligste samlivsrådene. Jeg regner med at jeg vil bli sett på som veldig gammeldags og utdaterd da jeg bringer opp gamledager og alle problemene vi hadde med Facebook og mobiltelefoner(regner med at telepati er utviklet til den tid).

Men jeg håper at jeg også har tid til rulatorrace og litt sjekking på gamlehjemmet :popcorn:

• Liker 1
Skrevet

Når du er 75-80+ år, ser du for deg at du fortsatt sitter på kg og fjoller på generelt, diskuterer nyheter på aktuelt, diskuter barn og familie eller barnebarn kanskje det blir på barn og familie forumet og diskuterer peniser og vaginaer på sexforumet?

Ja, hvorfor ikke? tenk deg erfaringen du sitter inne med da? Så kan man gå tilbake å se på de skråsikre svarene man ga på KG da man var 25....

Tror internett vil bli helt annerledes....vi klarer vel ikke å tenke oss hvordan det vil bli.

Hadde noen sagt for 3 år siden at du skulle sitte med pc i fanget og skravle med folk, lese nyheter osv...så hadde du blitt erklært sprø. Hadde du samtidig sagt at du skulle sitte med en mobil på do og ringe til venner....sikkert et avik.

Gjest Sommertid
Skrevet

Ja, hvorfor ikke? tenk deg erfaringen du sitter inne med da? Så kan man gå tilbake å se på de skråsikre svarene man ga på KG da man var 25....

Tror internett vil bli helt annerledes....vi klarer vel ikke å tenke oss hvordan det vil bli.

Hadde noen sagt for 3 år siden at du skulle sitte med pc i fanget og skravle med folk, lese nyheter osv...så hadde du blitt erklært sprø. Hadde du samtidig sagt at du skulle sitte med en mobil på do og ringe til venner....sikkert et avik.

Jeg vil tørre å påstå at både bærbar pc og mobiltelefon kom for over 3 år siden :fnise:

Skrevet (endret)

Kg lever neppe lengre på det tidspunktet, men det kan hende at jeg er ett eller annet sted på nett, hvis syn og fingre holder seg sånn någenlunde på plass. Men jeg håper at livet mitt blir rikere enn bare å sitte på nett når den tid kommer. Kanskje jeg har vunnet i Lotto i mellomtiden, og da har jeg nok kjøpt meg ei lita hytte med tilhørende fiskevann...så da fisker jeg nok istedenfor å sitte her. :)

Og om folk er riktig gale i alle deler av verden på en gang, så er det ikke sikkert at verdenen vår består som vi kjenner den i det hele tatt. 2012 blir et spennende år, sies det...

Endret av Margareth
Skrevet

Om KG( eller noe lignende) forstatt eksisterer, hvorfor ikke? Andelen eldre ( dvs 65+) som bruker internett daglig øker stadig, selv om det er et stykke igjen til denne aldersgruppen når igjen de unge voksne og ungdommen. Men det er kanskje ikek så rart at dagens 70-åringer ikek bruker så mye internett? Tenk på den utviklingen de har vært vitne til gjennom et langt liv; mange vokste opp med utedo og "kjøleskap" som ble fylt med isblokk av ismannen som kom en gang i uka... De har vært med på en krig, og et ruinert Norge. De har vært med på reisen fra u-land ( Norge var et av Europas fattisgte land til å bli et av verdens rikeste land. De har sett den første månelandingen i svart-hvitt, og sitter nå å trykker på dekoderen for å finne fra i de to hundre kanalene de har på fjernsynet. De stratet med å få lønningsposen utlevert med kontanter til nå å bruke nettbank og Visa-kort.

Vi som er "unge" i dag tror kanskje vi er tekninsk flinke, tenk litt på hva dagens 70-åringer har lært seg å bruke gjennom livet av ny teknologi; det skal godt gjøres å ta igjen det!

Skrevet

Når jeg er 75år så ligger jeg under torva og slapper av. Tror neppe jeg blir så gammel.

Om jeg skulle overraske meg selv å bli 75år, så håper jeg at jeg har funnet et sted med varme grader året rundt.der sitter jeg med kona og nyter hvert eneste minutt.

Gjest BettyBoop28
Skrevet (endret)

Aner ikke. Vet ikke hva folk på den alderen har for interesser egentlig. Egentlig tror jeg jeg kommer til å være totalt clueless i de sosiale og teknologiske mediene som finnes da.

Endret av BettyBoop28
Skrevet

Greier ikke å se for meg at teknologien er så mye annerledes når jeg er 75 enn i dag. Men sånn tenkte nok min salige bestemor da hun var ung også. Husker ennå hennes reaksjon da hun så en faksmaskin i bruk for første gang. "Uffda, den fungerer visst ikke", sa hun da brevet kom ut igjen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...