Gå til innhold

trekant med dama


Gjest Anonymmann27

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymmann27

Jeg og dama har vært sammen noen år og jeg tenner på tanken at hun har sex med andre menn mens jeg ser på og evt deltar. Hvor vanlig er denne fantasien for dere kvinner? Er det bare ekkelt for dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg personlig syns det høres litt rart ut egentlig...ikke noen fantasi om det her nei

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Har du i det hele tatt snakket med dama di om dette?

Joda, dette er en vanlig fantasi, men det betyr ikke at alle e villige til å gjennomføre den irl. De færreste realiserer slikt, mens de fleste holder seg til fantasien.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt den fantasien selv at dama og jeg har med oss en mann eller dame ekstra i sengen. Men det er best å holde meg til fantasien tror nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt den fantasien selv at dama og jeg har med oss en mann eller dame ekstra i sengen. Men det er best å holde meg til fantasien tror nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en ganske standard/utbredt fantasi da, så om du nevner den for henne tviler jeg sterkt på at hun blir sjokkert. Men å foreslå å gjøre virkelighet utav det kan være skumlere, kan være hun føler du blir pågående? Veldig vanskelig å si uten å vite hva slags type person hun er da..

Personlig synes jeg ikke det er noe ekkelt ved tanken på trekant, men tror ikke jeg ville gjennomført det sammen med kjæresten min da vi begge kan bli litt sjalu :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest gunnar27

Jeg har tullet med det noen ganger, og jeg foreslo det en gang jeg var full etter en tur på byen. Da sa hun at hun ville, men jeg vet ikke om det var tull. litt tabu å snakke om det egentlig. men jeg tenner sykt på tanken om en annen kuk dypt inne i dama mi. Veldig merkelig egentlig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Jeg har tullet med det noen ganger, og jeg foreslo det en gang jeg var full etter en tur på byen. Da sa hun at hun ville, men jeg vet ikke om det var tull. litt tabu å snakke om det egentlig. men jeg tenner sykt på tanken om en annen kuk dypt inne i dama mi. Veldig merkelig egentlig:)

Jeg skjønner hva du mener. Tenner selv på det, bare motsatt, altså at typen knuller en annen kvinne foran øynene mine.

Er særdeles merkelig, men digg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg skjønner hva du mener. Tenner selv på det, bare motsatt, altså at typen knuller en annen kvinne foran øynene mine.

Er særdeles merkelig, men digg!

Hva er det med dere?

Bare tanken på at typen min har sex med andre gjør meg sint og sjalu.

Kunne aldri tenke meg trekant med noen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sfinx

Hva er det med dere?

Bare tanken på at typen min har sex med andre gjør meg sint og sjalu.

Kunne aldri tenke meg trekant med noen!

Jeg fantaserer også om min elsker sammen med andre, eller oss i en 3-kant...

Jeg har ikke noen god forklaring for "hva det er med meg" som synes at dette er pirrende.

Kanskje det kan forklares med at jeg ser opplevelsen og nytelsen med sex med flere/andre løs fra det å være valgt som fast partner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jenta på 20

Jeg fantaserer og typen, meg og en gutt til.

Der guttene også må ligge i 69 til begge spruter vilt i munnen til hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest henriette

Jeg fantaserer og typen, meg og en gutt til.

Der guttene også må ligge i 69 til begge spruter vilt i munnen til hverandre.

Hvem drømmer ikke om det? :)

Fikk med pulekompisen min på det, og en type vi traff på byen.

Litt amputert da, i og med at vi er skikkelige og brukte kondom.

Men heavye spruter! Digg da. Gjentok det neste helg også, med en herlig sandwich.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nok en veldig vanlig fantasi for veldig mange. Jeg har prøvd det, og det ble mer styrete enn jeg trodde. Har også prøvd KKM, og det var bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...