AnonymBruker Skrevet 23. februar 2011 #1 Skrevet 23. februar 2011 Husker da jeg var liten så gikk det en tv-serie for ungdommer på nrk lørdager klokken 19 som het mysteriet med det levende lik tror jeg. Handlet om noen unger fra Danmark, Norge og Sverige som fant et lik på stranda for senere å møte på liket i livet så de begynde å undersøket på egenhånd. Mer husker jeg ikke og var nok selv litt for liten da og husker jeg ikke helt likte den serien og synes den var skummel. Men er det noen som vet mer? Er det mulig å se det på nettet? Og hva var det med liket? Hvorfor spilte han død? Hvem var han? Og fant de ut av det til slutt? 1
sophiaM Skrevet 23. februar 2011 #2 Skrevet 23. februar 2011 IMDb Husker jeg så den serien når jeg var mindre.. Men husker ikke stort annet enn at det var litt skummelt jeg heller
Gjest Lillekanin Skrevet 23. februar 2011 #3 Skrevet 23. februar 2011 Hihi! Jeg og samboern prata om dette for en stund siden og lasta den ned fra piratebay tror jeg. Ikke så bra kvalitet men:P Jeg husker ikke så mye annet enn at det levende lik var en greker eller no(illegal asylsøker?!) som ble skyldt i landt og at de fant tvillingbroren hans eller no...og så husker jeg et spøkelse som var så skummelt at jeg HYYYYLA og heiv meg i gulvet da jeg så det husker jeg
Gjest Applecore Skrevet 23. februar 2011 #4 Skrevet 23. februar 2011 Husker da jeg var liten så gikk det en tv-serie for ungdommer på nrk lørdager klokken 19 som het mysteriet med det levende lik tror jeg. Handlet om noen unger fra Danmark, Norge og Sverige som fant et lik på stranda for senere å møte på liket i livet så de begynde å undersøket på egenhånd. Mer husker jeg ikke og var nok selv litt for liten da og husker jeg ikke helt likte den serien og synes den var skummel. Men er det noen som vet mer? Er det mulig å se det på nettet? Og hva var det med liket? Hvorfor spilte han død? Hvem var han? Og fant de ut av det til slutt? Huhuu, den var skummel ja! Husker jeg lå våken og var livredd for det levende liket lenge etterpå.... Men jo, det var tvillingbrødre, ulovlige immigranter ute på et skip eller noe sånt, han ene ble skylt i land død. Og så var det et hus i nærheten hvor alle trodde det spøkte, og plutselig dukket broren opp fordi han gjemte seg der. Ordnet seg selvfølgelig til slutt, sånn som det gjorde i alle "etter midt i smørøyet"-seriene Husker også at den norske faren ble mobbet sånn for vørterølet sitt Hadde vært kult å se den igjen 1
K.B.E Skrevet 25. februar 2011 #5 Skrevet 25. februar 2011 Åh! Lurer på om jeg også kan ha sett det. Akkurat så jeg husker noe med et lik på stranden på tv for lenge siden, men husker ikke mer.
MiniMuffin Skrevet 25. februar 2011 #6 Skrevet 25. februar 2011 ÅÅÅÅ, det var så skummelt! hunsker fremdelses den scenen hvor de finner liket. Det er brent inn i netthinnen gitt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå