Gå til innhold

Fett paa magen...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, jeg aapner her et emne paa veiene av meg og mine venninner. Vi er en jentegruppe paa 6 jenter. Vi har alle faatt litt fett paa kroppen i det siste. Vi er ellers slanke men akkurat rundt magen og hoftene ligger det litt fett. Hos noen ogsaa andre steder. Vi er alle ikke saa veldig glade i fysisk aktivitet men glad i mat.

Vi spiser ofte, gjerne og mye... ogsaa sotsaker^^ :gjeiper::popcorn:

Vi er ca. 15 aar gamle og lurer paa hva det kan komme av. Vi veier 48Kg paa 155cm, 60Kg paa 170cm, 63Kg paa 167cm, 54kg paa 160cm, 51Kg paa 158cm og meg paa 59Kg paa 164cm.

For et aar tilbake kunne vi alle spise saa mye og hva vi ville uten at vi la paa oss.

For et halvt aar siden begynnte en av oss aa legge paa seg. Vi pleier ikke aa veie oss og merket det ikke for vi hadde naadd en ny buksestorrelse. Jeg fikk plutselig ikke buksen igjen lenger :S Da ble jeg veldig forskrekket og selvsagt snakket vi om det. Alle hadde gaatt opp litt nylig. Noen mer enn andre. Lurer naa paa hva det kommer av. Noen la paa seg paa hoftene og laarene mens jeg fikk litt mave og fett paa ryggen. (litt underlig sted aa legge paa seg.)

Spörsmaalene vaare naa er: Burde vi pröve aa bli kvitt kiloene? Burde vi bare akseptere dem?

Hva kommer vektökningen av? Vi har ikke spist mer eller mindre enn för og ikke vaert mer eller mindre aktivt? Hva sier gutter til jenter med litt fett paa kroppen?

Kan dere skrive opp deres höyde, vekt og alder?

Takk, klem jentene ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Consensio
Skrevet

Dere er tenåringer? Kroppen forandrer seg, skjønner du.

Man har som regel ikke samme kropp som da man var 13 ei heller samme kropp når du blir 20.

Vektøkning kommer som regel av for lite aktivitet og for mye inntak av usunt (eller sunt, bare for mye)

Løsning: Være mer aktiv, spis variert og kutt ned på brus, snop og annet junk.

Jeg vil råde dere til å unngå slanking som pulver, slutte å spise og annet idiotisk.

Bruk hodet istedenfor.

• Liker 2
Skrevet

Dere holder på å bli kvinner så det er nok ingenting å bekymre seg over. Dere er normalvektige alle sammen :) Spis sunt og prøv å holde dere litt i aktivitet, men for alle del, IKKE slanke dere!

Jeg er 172 høy og 62 kg.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...