Gå til innhold

Fotball +


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Embla s
Min "inside-informator" ga meg grei beskjed; Bodø/glimt vant cup -finalen i år.

Noe annet ville vært helt uakseptabelt.

Vet du - akkurat den meldingen har jeg fått også! Da må det jo være noe i det, tror du ikke :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg får æren, er alt OK...

:kul:

:kvalm:

Hallo du........... Det er da bestandig Sinsen Skolekorps som spiller på Ullevål på cup-finalen da........... Kampen Jantizjar *pøøh*

Og Sandmann........... Saaaandmaaaannnnnn:

Du skal si jeg er GOD - jeg er KJEMPEGOD............ tippet dette leeeenge før han treige Trøffel'n vaffal............ Ja, jeg tippet ikk engang jeg....... for jeg visste svaret med en gang Sændis hadde slengt ut spørsmål jeg......

SAAANDMAAAAANNNNNN,.............. :sexy: :ekstra kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitat Sændis: "...Spørsmålet ble "kluret ut" av kolleger til Arne Scheie i NRK-Sporten... han hadde visst gått helt berserk i flere dager for å finne det ut, men måtte til sin store frustrasjon, og med stort prestisjetap, bekjenne at han ikke visste det... "

Og bare så du vet det Sændis......... så var det Per Ståle Lønning som stod bak den spøken. Nemlig!!!!! :briller:

Hallååååå - ER JEG GOD ELLER ER JEG GOD :idesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og bare så du vet det Sændis......... så var det Per Ståle Lønning som stod bak den spøken.   Nemlig!!!!!   :briller:  

...den sleske nissen...??? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÆNDISS: Nå vil jeg ha det svart-på-hvitt. Du skal si jeg er GOD - fordi jeg visste svaret på spørsmålet ditt. :frustrert:

Er det sååå vanskelig for deg å klare å rose meg eller....... :klø:

Har jeg gjort deg no' gæ'ærnt eller :roll::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÆNDISS:  Nå vil jeg ha det svart-på-hvitt.     Du skal si jeg er GOD - fordi jeg visste svaret på spørsmålet ditt.  :frustrert:

Er det sååå vanskelig for deg å klare å rose meg eller.......   :klø:

Har jeg gjort deg no' gæ'ærnt eller  :roll:    :sjarmor:

Du skal få det svart på gul-grønt-beige....

usikker er usedvanlig kunnskapsrik, om du også er god, det vet jeg ikke før jeg har prøvd deg...

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal få det svart på gul-grønt-beige....

usikker er usedvanlig kunnskapsrik, om du også er god, det vet jeg ikke før jeg har prøvd deg...

:sjarmor:

Sændiss: :kyss::wink: :oops: :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

NÅ ER JEG SUR!

For det første fordi jeg ikke får æren (noe som nok kan ha sammenheng med at Usikker har rett og jeg tok feil, men LIKEVEL!!)

For det andre - og betydelig viktigere - fordi det var usannsynlig teit å lage en "egen" tråd av denne søte, lille avsporingen til dustemikkeltråden om hvem som vant farmen.

Intet tema har hatt større behov for noen avsporing enn akkurat dét, og så blir vi plutselig disket/utvist/gult kort/stryk det som passer.

Såpnn, nå er jeg ikke veldig sur lenger.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Enig. Syns dessuten ikke dette var noen ordentlig avsporing heller. (Chimp var jo nesten ikke med engang :lol: ) Han fyren hadde jo allerede fortalt hvem som vinner farmen, så da er nest skritt å fortelle hvem som vinner cupfinalen (Bodø/Glimt). Logisk. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg har akkurat lagt inn et beinhardt trusselbrev til moderatorene, for sånn oppførsel kan vi selvsagt ikke finne oss i.

Trusselbrevet ligger inne på "Fis, mos, chips og inkubasjon" eller hva det nå heter, og jeg håper selvsagt at mange blir med og ser sinte ut!

:ler: (Nei, pokker!) :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
For et utrolig bra tiltak! Dette er mann med engasjemang og tæl  :D  
Se, Sandman! Det finnes dem som er positive til meg, i hvert fall av og til!

Plutselig ble jeg mindre sur...

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Embla s

:o ånei, det var ikke meningen å ødelegge kampmoralen her :(

Dermed: Syns dette var et utrolig dustete tiltak ææærlig talt assa :roll::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...