HopelessFear Skrevet 23. februar 2011 #1 Skrevet 23. februar 2011 Jeg gråter hver dag, alt virker rett og slett håpløst. Jeg er stygg, klønete, dum, kan ikke engang gjennomføre videregående.. Jeg er håpløs, tåpelig og dum. Jeg har ikke følt meg glad på flere år, selv om jeg har en jeg er veldig glad i, så ser jeg ikke noe lyspunkt. Alt er bare grått, dagene går bare inni hverandre, og de er forsvunnet ut av tankene med en gang. Kan gå på kino, være med venner og lignende, men føler meg ikke til stedet. Sterke magesmerter/leversmerter setter også sine preg av og til. Legen gjør ingen ting om det, og det gir meg rett og slett lyst til å ta livet av meg, bare for å bli kvitt de vonde følelsene, tankene og smertene. Jeg ser ingen verdens grunn til å leve lenger, jeg bare er. Jeg orker rett og slett ikke komme meg opp av senga, for jeg vet det kun er en dag som alle andre. Jeg har heller ikke følt noe spesielt på bursdagen min de siste årene. Bare tomt, grått og trist. Legen tilbyr meg antidepressiva, men jeg har ikke lyst å ta piller for å føle meg høyt oppe. Bare føle en liten gnist av glede i hverdagen. ... Være levende... Er det bare jeg som har det på denne måten..?
Gjest Iah Skrevet 23. februar 2011 #2 Skrevet 23. februar 2011 Kjære HopelessFear. Selvmordstanker tillates ikke på Kvinneguiden. Her inne kan man ikke vite hvem som har kompetanse til å hjelpe, så jeg oppfordrer deg til å ringe Mental Helse, telefonnummeret dit er 116 123. Telefonen er døgnåpen. Du kan også bruke internettsida http://www.sidetmedord.no/ Der treffer du mennesker som du kan prate med og få råd av. Iah, mod
Fremhevede innlegg