Gå til innhold

Hunden min gjemmer ALT.


Gjest Aria.

Anbefalte innlegg

Hunden min på 10 mnd. gjemmer absolutt alt jeg gir henne!

Hun er super aktiv, og skal alltid leke/jage/bite/kaste noe. Vi leker ganske mye med henne i løpet av en dag, i tillegg til turer, hun har også noen "hjernetrim" leker som hun driver litt med. MEN vi har jo ikke ALLTID tid til å leke med henne! Så av og til vil jeg gi henne tyggebein, som hun kan holde litt på med, men nei da...

Disse tar hun gjerne imot, står og glor litt på meg, så går hun å gjemmer det, GODT! Og så kommer hun tilbake og står der og kjeder seg og vil leke :murvegg:

Hvorfor i all verden gjør hun dette? Hun gjør dette med absolutt alt, denta stix, litt store godbiter, x-antall ulike tyggebein. Jeg vet jo at hun liker det, for noen ganger, særlig da hun var mindre, tygger hun det opp.

Er det flere som har hunder som gjør dette? Hva kan jeg gjøre for at hun skal kose seg med tyggebeinet og ikke gå å gjemme det i en kles-haug?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min kan gå å gjemme en og en kule med tørrfôr innimellom, og gjerne etter at hun har spist og har mer mat igjen som hun ikke orker. Det er nok bare urinstinketet som slår til: Spare mat man ikke trenger her og nå. Er hvertfall ingenting å bekymre seg for. Kanskje gi henne litt mindre leker/bein? Da blir det litt mer spennende når hun først får det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjorde min hund også. Som Pinkyh sier så gjemmer de det til bedre tider. Hvis de ikke har lyst på det der og da, så "graver de det ned". Jeg vet ikke hvor mange halvspiste tyggebeinsknuter jeg har funnet mellom sofaputene opp i gjennom årene. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...