Gå til innhold

Lukter nedentil

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg lukter sann nedentil. skjønner ikke hvorfor. Er renslig. vasker meg ikke med vanlig såpe, bruker underlivsåpe. men ikke hver gang jeg dysjer. har prøvt perioder med og vær suuperrenslik og dysje og vaske meg hver dag.. har prøvt og perioder og bare skylle meg fort, har prøvt alt jeg kan..har også prøvt flere slike stikkpiller for ph balansen osv.. men ingenting fungerer. det er snakk om en liten time bare etter dysj, så lukter det. ofte surt.. det har heller ingenting med klerne mine og gjøre, for uansett hvilke type undertøy eller jeans jeg bruker så er det like gale. ofte kjenner jeg det "ose" selv om jeg har klær på.. det er så utrolig flaut, føler jeg ikke fortjener det for jeg gjør alt rett.. Typen har bemerket det også, det er det verste.. Hva skal jeg gjøre? hva kan det vere???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte si at det er ikke sopp eller noe slikt. og jeg har vert plaget med det i flere år

Skrevet

Hvor langt inn vasker du ?

Skrevet

Jeg vasker ikke oppi for og si det slik.. men har prøvt forskjellige perioder med og vaske meg på forskjellige måter, og det har ingenting men vaskingen og gjør vet jeg.

Skrevet

Nå skal jeg ikke si det med sikkerhet, men kropslukt kan ha med hormoner å gjøre. Har du snakket med lege om dette ?

Skrevet

Nei har ikke jort det ennå.. for jeg har liksom alltid trodd det skal bli bedre.. og så vet jeg ikke hva en lege kan gjøre med det? skjønner?

har kraftig svettelukt også faktisk..

Skrevet

Skjønner, men høres ut som du har prøvd alt annet. Er mye rart som kan fikses her i verden :)

Skrevet

Kanskje du har noen ugunstige bakterier der nede? Jeg hadde en gang for lenge siden, noe som het gardnerella (?? tror jeg det var...), en infeksjon som gjorde at jeg luktet skikkelig surt der nede. Det var lett å bli kvitt. Jeg måtte ta en gyn.undersøkelse, og så fikk jeg noen tabletter av legen, og det var det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...