Gå til innhold

Verdens dummeste mennesker

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er dette ekte? Finnes det så utrolige dumme mennesker?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har da hørt om dummere enn det der, f.eks paret i tyskland som aldri hadde hatt sex og lurte på hvorfor de ikke fikk barn.

Denne damen virka fortvila og visste nok ikke hva hun skulle gjøre, og hun tørte nok ikke å bli sint og håpet noen kunne hjelpe henne. Selv om jeg ALDRI kunne gjort noe lignende, så forstår jeg, på en måte..

Skrevet

"Is it like this is a harmfull cheesburger or something?! :fnise:

Skrevet

Har da hørt om dummere enn det der, f.eks paret i tyskland som aldri hadde hatt sex og lurte på hvorfor de ikke fikk barn.

Denne damen virka fortvila og visste nok ikke hva hun skulle gjøre, og hun tørte nok ikke å bli sint og håpet noen kunne hjelpe henne. Selv om jeg ALDRI kunne gjort noe lignende, så forstår jeg, på en måte..

NEI, DET går ikke ann å forstå!! Man ringer ikke politiet fordi man ikke får hamburgeren slik man vil ha den. Ingen ved sine fulle fem ville gjort noe sånt! Den dama kan ikke ha hatt en iQ på mer en 50.

Også har hun barn! Grøss!!

Gjest Quelleriel
Skrevet

Huff.. Ganske fascinerende å tenke på hvor dum det går ann å bli, egentlig.. :fnise:

Skrevet

...eller KG-brukeren som faktisk gikk på myten om det tyske paret som aldri hadde sex og lurte på hvorfor de ikke fikk barn.

Burger King-damen synes jeg dte blir feil å kalle dum, der i gården tror jeg nok at det ikke er alle skruene som er festet godt nok, for å si det sånn.

• Liker 1
Skrevet

Hva handler videoen om?

Gjest Valiant
Skrevet

Det finnes uffatelige mange dumme menensker her i verden.

Gjest Valiant
Skrevet

Only in America.....

Om du tror det så er du naiv.

• Liker 1
Skrevet

Om du tror det så er du naiv.

Det er vel mer et uttrykk! ;)

Men uavhengig av det, tror jeg amerikanerne er så vant til service og rettigheter som kunde, at de faktisk har kommet til det punktet at de tror det er en lovfestet menneskerett. Og akkurat den siste biten der synes jeg man merker mer og mer i norske butikker også.

Svar meg, hvem i all verden kan ha tatt opp en avis minst 5 ganger i løpet av november-januar de siste 5 årene UTEN å få med seg at man ikke har KRAV på å bytte en vare!? :lete::rope:

• Liker 1
Skrevet

Jeg bodde hos en het crazy dame i USA som kjeftet på jenta som satt i drive-through luken på MCDonalds fordi hun ikke visste hva som var i smoothien hun ville ha. Det var så utrolig flaut.

Stakkars jenta var ganske ung og hadde bare en ekstra jobb. Og så får hun huden full av kjeft fordi hun ikke vet hva som var i den nye smoothien de hadde begynt å selge. Og etterpå får jeg en lang leksjon om hvor viktig service er. :tristbla:

Amerikanere er for opptatt av fastfood. Hvis de ikke er fornøyd må de finne seg i å lage maten selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...